استاد مکانیک دانشگاه خواجه نصیر از انعقاد تفاهم نامه این دانشگاه با شرکت ایرتویا خبر داد.

رزاق بلوری افشار استاد مکانیک دانشگاه خواجه نصیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این دانشگاه تفاهم نامه ای در زمینه همکاری پژوهشی و آموزشی و همکاری های متعددی در زمینه خودروهای برقی و هیبریدی منعقد شد.

وی ادامه داد: این شرکت نیز به عنوان پیشرو در بهره گیری از توانایی های نهادهای علمی کشور، در راستای برنامه راهبردی خود و به منظور افزایش سطح همکاری های مابین صنعت و دانشگاه، با اهدافی گسترش و تجهیز و تقویت مراکز علمی و تخصصی مورد نیاز طرفین به امضا رسید.

استاد دانشگاه مکانیک دانشگاه خواجه نصیر افزود: ارتقاء سطح کیفی آموزش های تخصصی سطح دانش آکادمیک و مهارت های نیروی انسانی و انجام پروژه های تحقیقاتی-کاربردی مورد نظر این شرکت و دانشگاه مورد توجه دوطرف قرار گرفته است.

افشار تصریح کرد: انجام فعالیت های پژوهشی در زمینه های نوین صنعت خودرو و ارائه تکنیک های نوین و بهینه خدمات پس از فروش خودروهای هیبریدی در این دانشگاه و ارائه و انجام فعالیت های پژوهشی-تحقیقاتی مشترک در راستای اهداف استراتژیک شرکت در زمینه های فنی-مهندسی، خدمات و سایر حوزه های علمی جهت تقویت و بهبود و بقای شرکت ایرتویا و دانشگاه خواجه نصیر است.

وی بیان کرد: همکاری مشترک در تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه های تحقیقاتی مشترک در زمینه خودروهای برقی و هیبریدی و طراحی و ساخت تجهیزات کمک آموزشی متناسب با نیاز این شرکت و در نهایت پذیرش دانشجویان در دوره های کارآموزی از اهداف این تفاهمنامه است.

استاد مکانیک دانشگاه خواجه نصیر یادآورشد: امید است تا با شروع این فعالیت توسط ایرتویا در ادامه نیز شاهد اجرای چنین تفاهم نامه هایی که منجر به ارتقای تعاملات موثر و دوجانبه صنعت و دانشگاه و در نتیجه آن پیشرفت صنعت کشورمان شود باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.