مدیر کمیته امداد شهرستان اسلامشهر گفت: بیش از 900 میلیون ریال خدمات بهداشتی و درمانی از ابتدای سال 95 برای مددجویان نیازمند هزینه شده است.

حمید قسمتی مدیر کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بیش از 4 هزار حامی از حدود یک هزار و 200 فرزند خانواده‌های نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت کردند، به طوری که در شش ماهه  نخست سال 95 بیش از 6 میلیارد ریال به حساب این فرزندان معنوی واریز شده که از این مبلغ حدود سه میلیارد ریال مربوط به طرح اکرام ایتام و مابقی در طرح محسنین بوده است. 

وی در ادامه افزود: خیران اسلامشهری در نیمه نخست امسال بیش از 770 میلیون ریال زکات پرداخت کردند که شامل زکات عام، سادات، مستحبی و واجب بوده است که این مبلغ صرف تأمین هزینه‌های درمان، تحصیل، ساخت و تعمیر مسکن، سرویس بهداشتی و حمام برای مددجویان  و همچنین تأمین جهیزیه نوعروسان و دیگر خدمات حمایتی می شود.

قسمتی تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از 900 میلیون ریال خدمات بهداشتی و درمانی برای  مددجویان نیازمند این شهرستان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در پایان خاطر نشان کرد: در هفت ماهه نخست امسال نیز بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون ریال بابت حق بیمه 760 زن مددجوی سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار