مدیر اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از حضور ٤٠٠ مهمان داخلی و خارجی در ایام برگزاری جشنواره در همدان خبر داد.

400 مهمان داخلی و خارجی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید فروتن در نشست ستاد استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، با بیان اینکه از امتیازات بارز جشنواره امسال محتوابخشی به مضامین این حوزه است، اظهار کرد: امیدواریم برآیند این جشنواره برای حوزه تئاتر کودک و نوجوان خیر و برکت داشته باشد.

وی با بیان اینکه در جشنواره امسال ٤٠٠ مهمان در همدان حضور می‌یابند، گفت: امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و برنامه‌های جانبی آن برای مهمانان حاضر در جشنواره باشیم.

فروتن اظهار کرد: مهمانان خارجی جشنواره از کشورهای کره جنوبی، چک، روسیه، استرالیا، سوئد، ایتالیا، ترکیه، لهستان، آلمان، فرانسه و آفریقای جنوبی به همدان می‌آیند.

مدیر اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، جشنواره تئاتر را حوزه‌ ارتباط فرهنگی دانست و افزود: تئاتر ابزاری برای آموزش غیرمستقیم مفاهیم به کودکان و نوجوانان است و هنرمندان می‌توانند از این فرصت فرهنگی و هنری فراهم شده، برای تبادل دانسته‌های خود استفاده کنند.

فروتن با تأکید بر آمادگی کامل همدان برای برگزاری جشنواره‌ای مطلوب و شایسته، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان با هم‌افزایی و تعامل، برای برگزاری جشنواره و میزبانی از مهمانان در تلاش و تکاپو هستند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از ٢١ تا ٢٧ آذرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.