برگزاری 10 روز با عکاسان یکی از کارهای برجسته انجمن عکاسان ایران است.

عباس میر هاشمی، دبیر انجمن این رویداد در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص هدف برگزاری این دوره گفت:پنجمین سال است که 10 روز با عکاسان برگزار می شود و یکی از کارهای برجسته انجمن عکاسان ایران است؛این انجمن در یک زمان مشخص به عنوان جشن و همایش که گونه های مختلف عکاسی و عکاسان را با هدف تقویت عکاسی و ارتقا ارتباط بین عکاسان را دنبال می کند برگزار می شود.

10روز با عكاسان از سوي انجمن عكاسان ايران و با مشاركت انجمن ها و تشكل هاي عكاسی و عكاسان كشور با شعار"عکاسی امروز، فرصت های جدید " در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: انجمن سینمای ایران، انجمن عکاسی میراث فرهنگی، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن عکاسان خانه تئاتر، انجمن عکاسان نگاه و رئیس خانه عکاسان ایران در این دروره حضور دارند که هر کدام آثار خود را ارائه می دهند؛ همچنین پنجمین دوره از این رویداد گسترده‌ تر از قبل و در بخش‌های اصلی، ویژه و جنبی برگزار می‌شود. کارگاه آموزشی و سخنرانی و بخش نگاه های شخصی و ارائه آثاراختصاص به عکاسان مختلف به صورت ویژه دارد و در بخش های جنبی این انجمن با هدف ارتقای علمی این همایش که به حوزه علمی دانشکده خبر اختصاص دارد درنگارخانه ارسباران خانه هنرمندان برگزار می شود.

میرهاشمی در خصوص موضوع عکس ها در 10 روز با عکاسان خاطر نشان کرد: موضوع عکاسی متناسب با عناوین انجمن هاست و تعداد آثاردرهر گالری ها متفاوت است و فراخوانی برای انجمن 10 روز با عکاسان داده نشده است.

وی در پایان افزود پنجمین دوره 10 روز با عکاسان از 19 تا 28 آذر ماه سال جاری در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار