مسابقات کشتی آليش ایران و افغانستان عصر امروز به ميزبانی شهرستان تايباد برگزار می‌شود.

مسابقات کشتی آليش امروز در مجموعه ورزشی آزادی تایباد برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، محسن چهارياری رييس شوراي شهر تايباد در ديدار با اعضای تيم کشتی آليش افغانستان اظهار داشت: مناسبات ورزشی اين دو شهر در نهايت صميت و دوستی است و آمادگی لازم از سوی شهرستان تايباد در جهت همکاری بيشتر در زمينه ورزشی با شهر هرات افغانستان است.

وی ورزش را مهمترين راه رسيدن به وحدت و صلح دانست و افزود: هدف ما اين است که از طريق ديپلماسی ورزشی در شهر تايباد به وحدت و همدلی بيشتر با جوانان شهر هرات و ديگر شهرهای افغانستان برسيم.

چهارياری گفت: کشتی شهرستان تايباد از جايگاه ويژه در کشور ايران برخودار است و کشتی‌گيران با غيرت شهرستان تايباد توانسته‌اند هميشه در مسابقات بين المللی مقام‌های مختلفی را بدست آورند و حتی توانسته‌اند مقام اول مسابقات آسيا را براي تايباد کسب نمايند.

رييس شورای شهر تايباد افزود: جوانان و نوجوانان شهرستان تايباد کشتی در خون آنها جاری است و هميشه با غيرت جنگيده‌ و توانسته‌اند نام تايباد در قله مختلف قهرمانی سرافراز نمايند و پرچم جمهوری اسلامی ايران را به اهتزاز در آورند.

استاد خليل سرپرست تيم کشتی آليش افغانستان نيز در اين ديدار گفت: اشتراکات زياد فرهنگی بين دو کشور باعث برگزاری چنين مسابقات دوستانه‌ای در اين سطج به ميزبانی شهرستان تايباد شده است.

وي گفت: ما در اين مسابقات برای برد يا باخت شرکت نکرده‌ايم بلکه براي تحکيم هرچه بيشتر روابط ورزشی و دوستی با مردم ايران بخصوص مردم شهر تايباد شرکت کرده‌ايم.

سرپرست تيم کشتی آليش افغانستان افزود: ما خواستار روابط بيشتر با ورزشکاران شهرستان تايباد هستيم و اميدواريم اين دوره از مسابقات باعث بيشتر شدن روابط ورزشی دو شهر همسايه هرات و تايباد گردد.

آریا نوشت: مسابقات کشتی آليش با حضور پنج تيم تايباد، مشهد، کاريز، باخرز و تربت جام از ايران و تيم آليش کشور افغانستان به ميزبانی شهرستان تايباد در مجموعه ورزشی آزادی از عصر امروز جمعه برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار