امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه گفت: افزایش روحیه مطالبه گری مردم،تنها راه برون رفت از مشکلات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ابراهیمی پورامام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه افزود:شهادت هم وطنان و هم استانی هایمان در حله عراق، انقام آمریکا،انگلیس و آل سعود از تاثیرگذارترین حرکت جهان اسلام در اربعین امسال بود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با تاکید بر اینکه تروریست های تکفیری داعش،دست پرورده های استکبار جهانی هستند گفت: اینگونه اقدامات،دست خبیث و آلوده آن ها را بیش از پیش رو می کند.

خطیب نماز جمعه آبادان افزایش روحیه مطالبه گری مردم را تنها راه برون رفت از بسیاری مشکلات دانست و گفت: خواص و نخبگان جامعه آن طور که انتظار می رفت در مسیر مطالبه گری معضلات جامعه موفق عمل نکرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: بیشتر مردم از ناوگان جاده ای و ریلی استفاده می کنند اما هنوز چالش های فراوانی در این زمینه مشاهده می شود که سبب نارضایتی بسیاری از مردم شده است.

او با اشاره به ضرورت نوسازی و استانداردسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و ریلی خاطرنشان کرد:همانگونه که پیشتر در تریبون های نماز جمعه گفته بودیم اهمیت اینگونه موارد به مراتب بیشتر از مسائلی چون خرید هواپیماهای گران قیمت است.

امام جمعه آبادان خطاب به اساتید و دانشجویان نیز گفت: دشمن قصد دارد با نفوذ در دانشگاه اولویت مطابات به حق شما را تغییر دهد و از مسیر اصلی منحرف کند.

خطیب نماز جمعه آبادان افزود: دانشجویان باید سیاسی باشند اما از سیاست زدگی فاصله بگیرند که لازمه آن داشتن بصیرت است،آنگونه که دانشجویان دوران جنگ تحمیلی  عمل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور تصویب تحریم های جدید مجلس سنای آمریکا علیه کشورمان را یادآور شد و گفت:رهبرمعظم انقلاب بارها تاکید کردند آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و این از عملکردشان در نقض مداوم برجام و تصویب تحریم های جدید کاملا پیداست.

او در پایان از مدیرعامل جدید پالایشگاه نیز درخواست کرد تا زمانی که نیروی جوان و مستعد در آبادان وجود دارد نفرات دیگری از سایر شهرها و استان ها در پالایشگاه استخدام نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.