تیراندازی‌ها در ماهشهر مردم را کلافه و نگران کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛هاشمی امام جمعه شهر چمران با بیان اینکه تیراندازی‌های گاه و بیگاه در سطح شهرستان بندر ماهشهر مردم را کلافه و نگران کرده است، گفت: مسؤولان علاوه بر انجام کارهای فرهنگی در این زمینه، با عاملان تیراندازی‌ها نیز برخورد جدی کنند.

حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه 9 دی و روز بصیرت، افزود:  میراث 9 دی باید بیدار بودن و بیدار ماندن باشد و با توجه به چشم بیدار دشمن، دوست خواب را برای خود حرام بداند.

وی گفت: 9 دی دارای دو جنبه بود جنبه نخست تجلی زیبایی ارزش‌ها از جمله حضور آگاهانه، به موقع، ولایتمداری، دینداری و انقلابی بودن را ملت به رخ دنیا کشید.

خطیب جمعه شهر چمران افزود: جنبه دوم افشاگری چهره زشت نفاق و جهل و غفلت بود که این را نیز ملت پرده‌برداری کرد و ضمن افشاگری سیلی محکمی به صورت دشمنان زد که درد آن را تا سالیان دراز و متمادی فراموش نخواهند کرد.

هاشمی افزود: تحصیل جهاد کبیر در برهه کنونی بر آحاد مسؤولان و ملت یک تکلیف است. دشمن‌شناسی، توطئه‌شناسی دشمن و فریب لبخند آنان را نخوردن و بیداری مستمر از ضروریاتی است که باید مورد توجه ویژه مسؤولان و مردم باشد.

وی در ادامه با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) گفت: پیروی واقعی از حضرت عیسی (ع) یاری رساندن به بشارت شده ایشان حضرت رسول اکرم (ص) است.

امام جمعه شهر چمران افزود: امروز سزاوار است پیروان تمام ادیان الهی به دور از دوگانگی و حزب بازی سیاسی زیر سایه و بیرق حضرت رسول اکرم (ص) برای مقابله با صهیونیست جهانی که درصدد از بین بردن ادیان الهی است یکپارچه و متحد باشند.

هاشمی همچنین با گرامیداشت روز هفتم دی و روز سوادآموزی، اظهار کرد: این روز را به فرهنگیان و دست‌اندرکاران نهضت سوادآموزی تبریک گفته و از زحمات طاقت‌فرسای آنها تشکر می‌کنیم و انتظار حمایت جدی این مجموعه در شهر و روستاهای اطراف را داریم.

وی به تیراندازی‌های پراکنده در سطح شهرستان بندر ماهشهر نیز اشاره کرد و گفت: این مسأله در ایام اخیر به موضوعی روزانه تبدیل شده و زمینه نارضایتی مردم را ایجاد کرده است.

خطیب جمعه شهر چمران افزود: صدای ناهنجار، رعب‌آور و وحشت‌افزای تیراندازی‌ها مردم را کلافه و نگران کرده و انتظار می‌رود با این موضوع علاوه بر انجام کار فرهنگی برخورد جدی نیز صورت بگیرد در غیر اینصورت شاهد وقایع بدتری نیز خواهیم بود.

هاشمی اضافه کرد: این تیراندازی‌ها به هر عنوانی باشد قطعاً مخالف سنت پیامبر و اهل بیت (ع) و علاوه بر اسراف عمل لغو و بیهوده‌ای است.

وی در پایان گفت: این تیراندازی‌ها باعث ترساندن و جرح و قتل مردم نیز خواهد شد همانطور که چندی پیش در سدیره آبادان این اتفاق افتاد. این اعمال حرام با استغفار پاک نخواهد شد بلکه باید همراه برائت ذمه از مردم باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۷:۴۶ ۰۳ دی ۱۳۹۵
غیرقابل باوراست امروزیک هلی شات درتهران روبه خاطربی نظمی باپدافندهوایی سرنگون کردنداونوقت چطورممکنه دراین نقطه ازخاک ایران آزادانه تیراندازی صورت بگیره؟