مسئول بسیج سازندگی شهرستان ریگان گفت: طی سال جاری بیش از 3هزار نفر در اردوهای جهادی طرح بسیج سازندگی مشارکت نمودند .

بیش از 3هزار نفر در اردوهای جهادی طرح بسیج سازندگی مشارکت نمودندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی اصغر سهرابی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان گفت: طی سال جاری بیش از 3هزار نفر در اردوهای جهادی طرح بسیج سازندگی مشارکت نمودند که بیش از 300طرح عمرانی را تا کنون اجرا نموده اند .

 سهرابی در حاشیه اجرای طرح بسیج سازندگی در روستای محمد اباد سرحدی  بیان کرد: این اردوهای بسیج سازندگی 7روزه سه روزه و یک روزه از ابتدای امسال  در روستاهای محروم ریگان خدمات رسانی انجام داده اند . 

وی گفت: ساخت حصار دیوار مساجد دیوار منازل خانواده معظم شهدا کمک به مردم شهرستان در جمع اوری محصول خرما و فعالیتهای فرهنگی مذهبی از جمله اقدامات می باشد . 

سهرابی گفت: برگزاری اردوهای طرح هجرت نشات گرفته از روحیه جهادی و یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی است که توانسته است گام های عملی در کاهش محرومیت در مناطق مختلف بردارد .

وی افزود: پروژه های اجرایی طرح "هجرت " بر اساس شاخص‌ها، اولویت ها و نیاز مناطق مختلف شهری و روستایی تصمیم گیری واجرایی گردید . 

مسول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان عنوان کرد: اردوهای جهادی و هجرت مصداق بارز عمل به اقتصاد مقاومتی است که جوانان و مسئولین با عزمی جهادی در مکان های محروم و دور افتاده شهرستان به ارائه خدمات به مردم می پردازند . 

سهرابی گفت: جوانان روستا ها در این طرح ها به صورت خود جوش مشارکت و نسبت به محرومیت زدایی روستاهای خود با بسیج سازندگی همکاری نمودند . 

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح های اردوهای جهادی بسیج سازندگی شهرستان ریگان تا پایان سال در شهرستان ادامه می یابد .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار