مبری گفت:ششمین مرحله اردو تیم ملی بانوان به مدت یک هفته در تالار هندبال برگزار می شود.

ششمین مرحله اردو بانوان هندبال به میزبانی تهران برگزار می شودطاهره مبری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در خصوص ششمین مرحله تیم ملی بانوان کشورمان گفت: اردو آمادگی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا که اسفند ماه به میزبانی کره جنوبی ،به مدت یک هفته در تهران برگزار می شود. 

وی افزود: این اردو ششمین مرحله از اردو آمادگی بانوان ملی پوش  است که با حضور 22 بازیکن منتخب از هندبالیست های  باشگاهی به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر درتالار هندبال  تهران برگزار می شود. 

مبری گفت: در ابتدا این بازیکنان تعداد 60  نفر بودند که به مرور و با برگزاری ارد وهای مختلف ، تعدا د بازیکنان کاهش یافته و در نهایت این 22 بازیکن از بین مسابقات لیگ برتر و دسته یک انتخاب شده اند.

مبری ادامه داد: شانزدهمین دوره رقابت ها ی آسیایی است که 20 اسفندماه در کره جنوبی برگزار می شود و برای آمادگی هرچه بیشتر بانوان تا اعزام به مسابقات آسیایی 6 مرحله  اردو آمادگی دیگر نیزدر نظر داریم که با حضور ی قدرتمند  در این رقابت ها شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نایب رییس بانوان فدراسیون مشت زن، حمایت های خوبی از بانوان هندبالیست دارند و با پیگیری های ایشان و سرپرست فدراسیون  اکبری  می توانیم شاهد حضور بانوان هندبالیست در عرصه های بین المللی باشیم. امیدوارم با برگزاری اردوهای آمادگی و بازیهای دوستانه داخلی بتوانیم شاهد بازی خوبی از بانوان هندبالیست دراین رقابت ها باشیم.

اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بانوان به منظور شرکت در شانزدهمین دوره رقابتهای آسیایی از 15 تا 21 آذر ماه در تهران برگزار می شود. 22 بازیکن به این مرحله اردو دعوت شدند که اسامی آنها به شرح زیر می باشد:
 
‎سيران احمدی، مژگان قهرمانی، شقايق پاپيری، سميره علی رمائی، اسری زندی، الناز رمضانپور، نرگس شيخی، مريم يوسفی، هانيه لک ، نيوشا مراد بخش، ساناز رجبی، آرزو محمدی ، مینا وطن پرست، فاطمه موسوی، مژده کاراوند، سميه شهرياری ، سهيلا هيأت، صونا بيداد، الناز قاسمی، فاطمه خليلی، شيدا فلاحی و راضيه جانباز
 
‎طاهره مبری سرپرست، مرضيه يوسف سرمربی، نشمين شافعيان  مربی، اکرم حبيب لو فيزيوتراپ نیز تیم را همراهی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار