یوسف، سرمربی تیم ملی هندبال بانوان گفت: تیم ملی در این مدت اردو های خوبی داشته و بازیکنان به آمادگی 70درصدی رسیده اند.

تیم ملی از آمادگی 70 درصدی برخوردار استمرضیه یوسف سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: بازیکنان ما خوشبختانه به آمادگی خوبی رسیده اند. در 3 - 4 دور آخر اردو های آماده سازی تیم ملی بیشتر بر روی مسائل تاکتیکی و تکنینک های حمله تمرکز داشتیم و توانستیم به هماهنگی خوبی برسیم . 

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان در مورد تعداد اردو های برگزار شده بیان داشت: پیش از این قرار بود رقابت های قهرمانی آسیا آذرماه برگزار شود اما این اتفاق نیافتاد و با چند تاخیر سرانجام قرار شد تا در بهمن برگزار شود .تاکنون با برگزاری 8 دوره اردو های مختلف بازیکنان را به شرایط آرمانی نزدیک کرده ایم .

یوسف در خصوص بازی های تدارکاتی هم عنوان کرد : پیش از این قرار بود با دو تیم در ایران بازی دوستانه داشته باشیم که امکان آن فراهم نشد پس از آن ما رایزنی هایی با جمهوری آذربایجان داشته ایم و قرار شده تا در صورت امکان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بازی دوستانه برگزار کنیم .

وی در مورد تاریخ اعزام تیم ملی و برگزاری اردو های احتمالی گفت: پیش از اعزام به مسابقات که 23 بهمن انجام می شود قطعا بازی و اردوی تدارکاتی خواهیم داشت تا بازیکنان با حفظ آمادگی بتوانند راهی مسابقات شوند.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا از جانب فدراسیون با توجه به شرایط موجود حمایت ها به خوبی صورت گرفته است یا خیر اظهار داشت: خوشبختانه همه چیز خوب است . اگر چه شرایط فدراسیون هندبال کمی خاص شده و این روز ها منتظر برگزاری انتخابات هستیم اما به هر صورت در این مدت سرپرست موقت زحمت های زیادی برای تیم ملی کشیده و با توجه به محدودیت ها و مشکلات فدراسیون شرایط را به گونه ای مهیا کرده که بتوانیم بدون مشکل راهی مسابقات شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار