نایب رئیس فدراسیون تیراندازی ژاپن:

دلیل اصلی حضور من استفاده از تجربیات ایران در مسابقات است

تسومارا گفت: دلیل اصلی حضور من از حضور در ایران استفاد از تجربیات این کشور برای مسابقات تیراندازی آسیا در ژاپن است که سال آینده برگزار می‌شود.

دلیل اصلی حضور من استفاده از تجربیات ایران در مسابقات است
تسومارا نایب رئیس فدراسیون تیراندازی ژاپن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص میزبانی ایران برای مسابقات سلاح بادی آسیا بیان کرد : ایران تاکنون میزبانی بسیار خوبی برای این مسابقات داشته است ودلیل اصلی حضور من در این رقابت ها استفاده از تجربیات تیراندازی ایران در برگزاری مسابقات است چون سال رقابت های سلاح های بادی درست ژاپن برگزار می شود. 

وی افزود: متاسفانه در 25سال گذشته ژاپن میزبان هیچ مسابقه ای نبوده است. سال آینده برای نخستین بار است که چنین رقابت هایی رآ برگزار می کنیم که ایران آمدم تا از تجربه شان استفاده کنم. 

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی ژاپن ادامه داد: برای مسابقات سال آینده از اکنون در حال برنامه ریزی هستیم. در مسابقات ژاپن برنامه های آموزشی هم داریم و از فرهنگ آموزش ایران در مسابقات استفاده می کنیم. این برنامه ها همان نهضت المپیک است که فرهنگ و تاریخ ژاپن را نشان خواهد داد. 

وی در پایان درباره شانس تیراندازان ژاپنی در این مسابقات برای کسب مدال خاطر نشان کرد: پیش بینی می کنم در بخش جوانان 2 مدال طلا، بخش بزرگسالان 1مدال طلا نوجوانان 2طلا کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار