رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: هزینه های برگزاری مسابقات سلاح های بادی 10 میلیارد ریال پیش بینی شده است که ما نیمی از این مبلغ را قرض کردیم.

هاشمی: برای برگزاری مسابقات 5 میلیارد ریال قرض کردیم
مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تامین هزینه های مسابقات سلاح های بادی آسیایی تهران تصریح کرد: بودجه ای که قرار بود از طرف دولت برای این مسابقات اختصاص داده شود هنوز در اختیار وزارت ورزش قرار نگرفته و کمکی برای برگزاری مسابقات به فدراسیون نشده است. در حال حاضر چند تیم وارد کشور شدند که پیش بینی می شود تا فردا تمام تیم ها به ایران بیایند.

وی درباره اینکه منبع مالی این مسابقات چگونه تامین شد عنوان کرد: طبق روال گذشته، این مسابقات را با پول قرضی برگزار می کنیم و تاکنون 5 میلیارد ریال برای رقابت های سلاح های بادی آسیا قرض کردیم. هزینه این مسابقات 10 میلیارد ریال برآورد شده است. با توجه به اینکه منابع مالی این رقابت ها تامین نشده مجبور شدیم مراسم افتتاحیه را لغو کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: این شرایط به نفع ورزش کشور نیست که چنین مسابقاتی بدون حمایت و پشتوانه مالی برگزار شود. به هر حال مقدمات فراهم شده است و مسئولین اجرایی تمام تلاششان را می کنند تا این رقابت ها بدون مشکل برگزار شود.

وی افزود: امیدوارم منابع مورد نظر به زودی در اختیار فدراسیون قرار بگیرد تا مشکلات به حداقل برسد. مشکلات مالی در همه بخش های کشور وجود دارد و فقط مختص ورزش نیست، متاسفانه در ورزش نیز تخصیص بودجه ها اولویت بندی نشده است.

وی درباره اینکه بدهی 150 میلیارد ریالی فدراسیون تیراندازی چگونه باید پرداخت شود گفت: بدهی فدراسیون با قرضی که برای مسابقات سلاح های بادی صورت گرفته است به 15 میلیارد تومان رسیده است. اگرمنایع مالی فدراسیون تامین شود طی 2 سال نه تنها بدهی ها را پرداخت می کنیم بلکه خودکفا خواهیم شد، امیدوارم وزارت ورزش در این زمینه به ما کمک کند.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره اینکه چرا فدراسیون جهانی میزبانی مسابقات را برای دومین سال متوالی به ایران داد خاطر نشان کرد: هشتمین دوره مسابقات سلاح های بادی آسیا نیز در سه سال گذشته در  ایران برگزار شد و میزبانی این دوره هم با توجه به موفقیت هایی اخیر فدراسیون به ایران داده شد. سال گذشته به عنوان فدراسیون برتر سال معرفی شدیم که همه این عوامل در میزبانی ما برای برگزاری مسابقات سلاح های بادی تاثیر گذار بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار