نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از 22 تا 24 آذر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از 22 تا 24 آذر برگزار می‌شود.

نعمت‌الله حقیقی گفت نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فضایی بالغ بر 3000 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه کار ثبت نام از متقاضیان و واگذاری و جانمایی غرفه‌های نمایشگاهی به پایان رسیده، خاطرنشان کرد: از طرف استانداری نیز دعوت نامه‌هایی به سفارتخانه‌ها و رایزن‌های بازرگانی فرستاده شده و چندین سفارتخانه نیز برای اعزام تور تجاری به استان اعلام آمادگی کرده اند.

حقیقی همچنین از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در کنار نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی استان خبر داد و افزود: در این همایش فرصت تبادل اطلاعات و زمینه‌های سرمایه گذاری در پنل‌های تخصصی ویژه صاحبان صنایع تولیدی و طرف‌های سرمایه گذار تشکیل خواهد شد.

وی بر حضور حداکثری واحدهای تولیدی استان در این نمایشگاه تاکید کرد و افزود: یکی از ابرازهای معرفی توانمندیهای صنعتی هر استان، برپایی نمایشگاه است و در این نمایشگاه علاوه بر دستاوردهای صنعتی، توانمندیهای کشاورزی، گردشگری، بهداشتی و ... استان نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول گفت: برپایی این نمایشگاه می‌تواند در حضور موثرتر کرمانشاه در بازار عراق نیز اثرگذار باشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.