قزوین؛

ضرورت همکاری مدیران با معیارهای استانداردسازی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری بر ضرورت همکاری مدیران استان بویژه شهرداران با معیارهای استانداردسازی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فرخزاد در جلسه کارگروه استاندارد با بیان اینکه بر اساس گزارش اداره کل استاندارد استان، وضعیت همکاری مدیران برای این امر رضایت بخش نیست گفت : توجه به معیارهای استاندارد درهمه ابعاد بویژه فعالیت هایی که با مردم سروکار دارد یک امر واجب و مهمی است که باید مورد توجه جدی مدیران دستگاههای اجرایی بویژه شهرداران قرار گیرد.

وی بر ضرورت جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد در زمینه فرهنگ سازی عمومی  تاکید کرد و افزود:با مشارکت سازمان های مردمی به لحاظ اینکه بیشترین ارتباط را با مردم دارند می توان رعایت این امر را در جامعه به یک فرهنگ رایج تبدیل کرد.

فرخزاد اطلاع رسانی را در باره  ضرورت استاندارد سازی در استان امر مهمی دانست و در ادامه بر همراهی رسانه ملی و سایر رسانه ها در این باره نیز تاکید کرد.

در این جلسه گزارشی از تاریخ اجرای استاندارد اجباری در تجهیزات تفریحی پارک های محله ها، مهدهای کودک،شهربازی ها، سازه های آبی(سرسره های آبی)،سازه های بادی، کابل های راهها (تله کابین ها و تله سیژها) در استان اعلام شد.

در این جلسه همچنین وضعیت آسانسورهای نصب شده در ادارات استان و جایگاههای CNG در ارتباط با استانداردسازی بررسی شد و بر ضرورت این امر به طور کامل در استان تاکید شد.

اعلام استانداردسازی وسایل بازی در مهدکودک های استان از موارد اعلام شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار