همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع و مدیران دفاتر فنی دانشگاه های علوم پزشکی در مشهد آغاز به کار کرد

آغاز به کار همایش به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر بحرینی گفت: ارائه گزارش در خصوص دستاوردهای همایش سی و یکم، ارائه گزارش اقدامات انجام شده در زمینه جذب سرمایه، گزارش در خصوص وضعیت دریافتی های سال جاری و بودجه ۹۶، نشست مشترک معاونین، با معاون توسعه وزارت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با نمایندگان مناطق ده گانه با رویکرد انتخاب عامل چهارم در اجرای طرح بسته های بهداشتی، جلسه گروهی معاونین توسعه از جمله بخش های این نشست است.

وی افرود: در این همایش تجربیات قابل استفاده سایر دانشگاه ها نیز همراه با ارائه نقطه نظرات آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

حجت الاسلام طباطبایی درادامه با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و همچنین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: به طور حتم در این شرایط، سخت ترین کار بر دوش معاونین توسعه است.

وی با اشاره به اینکه در دهه پایانی ماه صفر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۸۰۰ کیلومتر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس خدمات به زائران ارائه داد از مسئولان تقاضا کرد: نسبت به مشهد نگاه ویژه ای داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ این همایش از ۱۷ الی ۱۹ آذر به منظور بررسی پروژه های بسته های طرح تحول، طرح تکمیل ۲۱ هزار تخت بیمارستانی و تکمیل شبکه بهداشت کشور؛ برگزار می شود.

انتهای پیام//آ.ج


برچسب ها: همایش ، توسعه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.