همزمان با روز دانشجو مدیرکل ورزش و جوانان استان از مه لقا جام بزرگ به نمایندگی از سایر قهرمانان و ورزشکاران دانشجو تجلیل کرد.

تجلیل از مه لقا جام بزرگ به مناسبت روز دانشجوبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به مناسبت روز دانشجو مه لقا جام بزرگ بانوی المپیکی استان به نمایندگی از سایر قهرمانان و ورزشکاران دانشجو با حضور در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان با رسول منعم دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تبریک موفقیت های چشمگیر خانم جام بزرگ در مسابقات مختلف و خصوصا کسب سهمیه شرکت در المپیک گفت: همواره از شنیدن خبر پیروزیهای شما بسیار خوشحال میشویم و به شما افتخار می کنیم زیرا در کنار عرصه قهرمانی را با سربلندی و افتخار در عرصه های ملی ومنطقه ای مطرح میکنید.

رسول منعم در ادامه افزود : هرجا ورزش است شاهد سلامتی و پیشرفت هستیم ولی نباید ورزشکار از علم آموزی غفلت کنند و قهرمانانی موفق هستند که در عرصه علم نیز پیشرو باشند.

وی تصریح کرد: ورزش نقش عمده ای در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و حفظ منابع انسانی جامعه دارد وتوصیه من به قهرمانان داشجو این است که در خوابگاهها و کلاسها و همه فضاهای دانشجویی سایر عزیزان را نیز به این معروف زیبا دعوت کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان با قدردانی از کلیه قهرمانان دانشجو به نمایندگی از خانم مه لقا جام بزرگ با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل کرد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار