از پوستر مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر در همدان رونمایی شد.

رونمایی از پوستر مسابقات سنگ‌نوردی جام فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی «جام فجر» در همدان اظهار داشت: هفدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر از ۲۳ تا ۲۵ آذرماه در بخش آقایان و از ۲۵ تا ۲۷ آذرماه در بخش بانوان در مجموعه سنگ‌نوردی فرهاد میرزاجانی همدان برگزار می‌شود.

عباس چشمه قصابانی افزود: همدان آمادگی کامل برای برگزاری این مسابقات را دارد و مقدمات برگزاری این مسابقات به نحو مطلوب فراهم‌شده است.

وی با اشاره به امکانات سنگ‌نوردی همدان نیز گفت: همدان با داشتن زیرساخت رشته سنگ‌نوردی همچون سالن تخصصی سنگ‌نوردی فرهاد میرزاجانی که ارتفاع این سالن سنگ‌نوردی حدود ۲۴ متر است، قابلیت برگزاری تمام مسابقات سنگ‌نوردی و اردوهای تیم ملی را دارا است.

چشمه قصابانی عنوان کرد: سالن تخصصی سنگ‌نوردی فرهاد میرزاجانی دارای دیواره سنگ‌نوردی، رختکن مجزا برای ورزشکاران، سکوی تماشاچیان، اتاق‌های دارای دوش و سرویس بهداشتی، اتاق قرنطینه به‌طور مجزا برای استفاده آقایان و خانم‌ها بوده و این سالن در خاورمیانه بی‌نظیر است.

وی گفت: هفدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر با عنوان گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص)، هفته وحدت و یادمان یوسف نجائی برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین این دوره از مسابقات در سه رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۲۲ سال و ۲۳ سال به بالا و در بخش‌های سرطناب، بولدرینگ و سرعت انجام می‌شود.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: سنگ نوردی ، همدان ، جام فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار