سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس با تراکتورسازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی مقابل تیم خوب تراکتور داریم. باید سعی کنیم میزبان خوبی برای این تیم باشیم و شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که سه امتیاز بازی را در نهایت از آن خود کنیم.

محرومیت مهدی رحمتی
قطعا به بحث سید مهدی رحمتی می پردازیم ولی در حال حاضر فضا مناسب نیست و تمرکز ما روی بازی فردا است. مطمئن باشید در زمانی که آرامش بر تیم حاکم باشد به بحث رحمتی رسیدگی می کنیم.

مصدومیت بازیکنان
شرایط به گونه ای است که طبق آخرین خبرها، محسن کریمی به بازی فردا نمی رسد و  تحت نظر کادر پزشکی است. ما باید کریمی را برای بازی های آینده و جام های حذفی و باشگاه های آسیا به آمادگی برسانیم. به جز کریمی،‌ روزبه چشمی و وریا غفوری هم مصدوم هستند و سایر بازیکنان ما برای بازی با تراکتور آماده اند. فرشید اسماعیلی هم شرایط بازی را پیدا کرده و در حال حاضر همه خوب تمرین می کنند. بحث مصدومیت پادوانی هم به خاطر این بود که علی قربانی در تمرینات و بازی های رسمی به یک شکل کار می کند و به هر کس برخورد کند، احتمال مصدومیت آن شخص وجود دارد.

درگیری سابقه دار بین رحمتی و قلعه نویی
این سوال فنی نیست و من نباید در این باره حرفی بزنم. با احترام با کادر فنی تیم مقابل برخورد می کنیم چراکه سال ها در استقلال بوده اند و برای این تیم زحمت کشیدند. بر خلاف شایعاتی که وجود دارد و متاسفانه برای ما نیز از هر تیمی بیشتر است،‌ در تیم ما رفاقت موج می زند و تمرینات پرنشاطی داریم. فضای کار ما فقط فنی است ولی تا به حال در کنفرانس ها از من سوال فنی خاصی پرسیده نشده و فقط به مسائل حاشیه ای پرداخته می شود.

تغییرات تیم در نیم فصل
هیچ کدام از شایعات به وجود آمده را تایید نمی کنم. عده ای از بیرون حرف هایی می زنند که هیچ کدام مورد تایید ما نیست. در حال حاضر ما خرید یا فروشی نداریم و هر اتفاقی قرار باشد بیفتد،‌ من خودم به مدیریت باشگاه اعلام می کنم و سپس به سمع و نظر شما و مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۸:۱۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
استقلال اینو بدون که پرسپولیس سرورته
آخرین اخبار