فرماندار دهلران گفت: با اجرای 2 پروژه حوزه آب روستایی و ایجاد 2 مجتمع مشکل آب شرب 15 روستای این شهرستان مرتفع می شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سید حسینعلی موسوی گفت : این مجتمع های آبرسانی در بخش مرکزی و موسیان ایجاد و مشکل 13 روستای بخش مرکزی و 2 روستای بخش موسیان را بر طرف می کند.

وی با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی روستاهای این شهرستان افزود: با راه اندازی این مجتمع ها مشکل آب شرب یک هزار و 230 خانوار با جمعیتی بیش از پنج هزار نفر برای همیشه حل می شود و مردم از آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

فرماندار دهلران با اشاره به نگاه دولت به توسعه روستاها و رفع مشکلات آنان تاکید کرد: دولت تدبیر و امید در همه عرصه توجه به روستاها و رفع مشکلات مردم را در اولویت قرار داده و با برنامه ریزی دنبال می کند.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان نیز در این آیین گفت: 44 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه های آب روستایی دهلران هزینه می شود.

روح اله تیموری اظهار کرد:30 میلیارد ریال از این اعتبار برای مخازن آب شرب یک هزار متر مکعبی و 500 متر مکعبی در بخش مرکزی با طول خط انتقال 33 کیلومتر و احداث سه ایستگاه پمپاژ و تامین برق بکار گرفته می شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی ایلام افزود: 14 میلیارد ریال دیگر نیز برای مجتمع آب شرب روستاهای سادات دانشگر و عین صوله با 16 کیلومتر طول خط انتقال و همچنین تجهیز و حفاری 2 حلقه چاه در بخش موسیان هزینه خواهد شد.








انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، اب ، دهلران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.