امام جمعه بدره گفت: مواضع قاطعانه و انقلابی رئیس جمهوری در خصوص بد عهدی آمریکا و تمدید تحریم های ظالمانه از سوی سنای آمریکا علیه کشورمان قابل تقدیر است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام سید روح اله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته بدره با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در خصوص روند اجرایی برجام  گفت : همانطوری که ریاست جمهوری اعلام کردند نظام اسلامی پاسخ قاطع و در خور شان این اقدام آمریکا را می دهد.

به گفته وی، مقام معظم رهبری همواره به بدعهدی طرف های مقابل اذعان و دولتمردان را به بر حذر بودن از خدعه و نیرنگ آنان هشدار داده اند.

وی افزود: پایه اصلی سخنان رهبری در مورد برجام در برهه های مختلف، تاکید بر خود استکباری آمریکا بوده است که باید این نکته مهم در رفتارهای مذاکره کنندگان کشورمان کاملا رعایت شود.

حجت الاسلام زمانی موسوی تاکید کرد: به فرموده رهبر انقلاب، همه مشکلات کشور ناشی از تحریم ها نیست بلکه ناشی از فساد اداری و تبعیض های داخلی هم هست که در زمان های مختلف وجود داشته و باید با اصلاح ساختار داخلی فیصله پیدا کند.

وی با اشاره به سخنان دکتر روحانی در روز دانشجو یادآور شد: این سخنان حاوی چند نکته بود که نقد پذیری و استقبال از نقد منصفانه و همچنین عمل به نقدها از سوی دولت از مهمترین این نکات هستند.

خطیب جمعه بدره با اشاره به موفقیت کشورمان در افزایش سقف تولید نفت در اجلال چندی پیش اوپک گفت: در نشست اخیر اوپک دستاورد نفتی بزرگی برای کشورمان بدست آمد که باید به این دیپلماسی قوی هم تبریک گفت.









انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، امریکا ، بدره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.