امام جمعه موقت ایلام با اشاربه به اینکه برجام باعث اجماع همه گروه های سیاسی نظام در مقابله با توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی شده است، گفت: این (وحدت) چیزی است که به آن نیاز داریم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حجت الاسلام شمس اله سراج در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام گفت : تا قبل از برجام عده ای عهدشکنی آمریکا را باور نداشتند اما اکنون بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا برای همه ثابت شده است.

وی افزود: آنهایی که زمانی دفاع می کردند اکنون به اشتباه خود پی برده و آن روی چهره پلید استکبار و در راس آن آمریکا را دیدند.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به سخنان برخی کارشناسان غربی مبنی بر اینکه ترامپ توافقنامه برجام را پاره می کند، تاکید کرد: بعید است او این کار را انجام دهد ولی ممکن است کاری بدتر از پاره کردن انجام دهد.

حجت الاسلام سراج یادآور شد: باید هوشیار باشیم چون آنها قصد دارند با این حربه ها، امتیازهایی که در زمان انعقاد برجام از ما گرفتند را بیشتر کنند.

خطیب جمعه موقت ایلام با بیان اینکه مبارزه با استکبار بدون هزینه نیست و ریاضت هایی در پی دارد، گفت: به همین دلیل باید از اسراف و تجملات پرهیز کرده و به کشاورزی و توان صنعت داخلی تکیه کنیم.

حجت الاسلام سراج اضافه کرد: باید مدیریت جهادی به تمام معنا در کشور حاکم شود تا به سعادتی که لایق جمهوری اسلامی به عنوان سردمدار دین و اسلام در جهان است، دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: نتیجه مدیریت اشرافی و اعتماد به خارج همین اقتصادی است که به اعتقاد کارشناسان غیر اسلامی است البته جلوگیری از اسراف های دولتی و برگزاری جلسات و سمینارهای هزینه بر نیز ضروری است.









انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، نماز ، امریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.