مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت: منتظر جوابیه فدراسیون دوچرخه سواری ترکمنستان برای استفاده رکابزنان سرعت از پیست سر پوشیده آنها هستیم.

 مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای استفاده از پیست سر پوشیده دوچرخه سواری سرعت ترکمنستان مذاکراتی با فدراسیون این کشور داشته ایم که اگر جوابیه آنها تا چند روز آینده فرستاده شود تیم را برای ادامه تمرینات به این کشور اعزام خواهیم کرد تا یک اردو برون مرزی داشته باشند.
 
وی افزود: تمرینات تیم های ملی در رشته های سرعت و استقامت هم اکنون در حال انجام است و سه روز دیگر یعنی 23 آذرماه به پایان می رسد و تمرینات جدید از اول دی ماه آغاز خواهد شد.
 
چایچی در خصوص تعداد رکابزنان بیان کرد: در اردو بعدی تیم ها ریزشی خواهیم داشت اما برای برگزاری اردو بعدی هنوز مکان تمرینات مشخص نیست زیرا اهواز،کیش و ترکمنستان را مد نظر داریم و اگر نتوانیم در ترکمنستان اردو داشته باشیم اردو تیم پیست در اهواز و تیم جاده در کیش برگزار می شود و پس از آن رکابزنان را زودتر به هند می بریم تا در آن کشور یک اردو برون مرزی داشته باشند.
 
وی در خصوص تیم پیشکسوتان یاد آور شد: تیم پیشکسوتان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با چهار رده سنی شرکت می کنند اما باید از وزارت ورزش مجوز دریافت کنیم . این رقابت ها فقط در قسمت جاده انجام می شود و رکابزنان برتر به ترتیب مشخص هستند تنها باید برای کسب مجوز آنها اقدام کنیم.
 
مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در خصوص تیم های دوچرخه سواری بانوان عنوان کرد:تیم های دوچرخه سواری بانوان هم در تمامی برنامه هایی که برای مردان در نظر گرفته ایم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار