حدود 3هزار طرح تبلیغات شهروندی با موضوع "صله رحم" ، از سوی کمیته فرهنگ شهروندی، بر روی سبد های خرید کالا در بازارهای کوثر نصب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این تبلیغات آموزشی از 15 اسفند به مدت یک ماه بر روی سبد های خرید در بازارهای کوثر نصب شده است گفت: با توجه به شروع سال جدید و افزایش دید و بازدید ها، این دوره از تبلیغات شهروندی بر روی سبد های بازار های کوثر به موضوع "صله رحم" اختصاص یافت.

محمد حسن مردانی، "صله رحم دل ها را به هم نزدیک می کند" را عنوان نوشته شده برروی سبد ها عنوان کرد و افزود: صله رحم یکی از سنت های پسندیده است که در دین مبین اسلام به آن سفارش فراوانی شده است و قصد داریم با تبلیغات، این سنت پسندیده را ترویج دهیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برروی سبد های خرید بازار های کوثر تابلوی تبلیغات شهروندی با عنوان"خرید ارزانتر در فروشگاه های کوثر" نیزنصب شده است تا در خصوص خرید تجمعی شهروندان از یک مکان که کاهش ترافیک و تردد را به همراه خواهد داشت، فرهنگ سازی شود.

گفتنی است، یک هزار و ۶۰۰ چرخ دستی مخصوص خرید کالا در ۱۳ بازار کوثر شهر اصفهان وجود دارد که کمیته فرهنگ شهروندی با هدف ترویج فرهنگ شهروندی، هر ماه کارت های تبلیغاتی را با موضوع های مختلف برروی این چرخ دستی ها نصب می کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.