راه اندازی عملیات مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی در ولسوالی بگرام

مسئولان امنیتی ولایت پروان از راه‌اندازی عملیات مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی برای دفع تهدیدهای امنیتی ولسوالی بگرام خبردادند.

راه اندازی عملیات مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در ولسوالی بگرامبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان امنیتی ولایت پروان در شمال کابل از راه‌اندازی عملیات مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی برای رفع تهدیدهای مخالفان در استان بگرام خبردادند.

سمونوال ضیا الرحمن سیدخیلی آمر امنیت فرمانده امنیتی پروان که رهبری این عملیات را برعهده داشت می‌گوید که در جریان این عملیات مقداری جنگ افزار بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

بنا به اظهارات سیدخیلی در این عملیات مقداری سلاح به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

بر اساس یک خبر ديگر یک حلقه مین ریموت کنترل با موبایل كه از سوی شورشیان در یک زمین زراعتی در قریه ناصرخیل ولسوالی سیدخیل جاسازی شده بود از سوی پرسونل پلیس فرمانده امنیتی ولسوالی سیدخیل به همکاری مردم محل کشف وتوسط تیم مهندسی امنیتی پروان در ان محل خنثی شد.

پلیس پروان همچنان می‌گوید یک حلقه مین ریموت کنترول ديگر كه از طرف مخالفان دولت درمسیر راه قریه سرخی ولسوالی سیاگرد جاسازی شده بود ازسوی پرسونل پولیس قوماندانی امنیه ولسوالی سیاگرد کشف وتوسط تیم انجینری کندک نظم عامه مقیم ان ولسوالی در آن محل انفجارداده شد.

مسئولان پلیس ولایت پروان می‌گویند که در چند روز گذشته از چندین رویداد خونین که توسط مخالفان مسلح دولت راه اندازی شده بود جلوگیری شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، امنیت ، کابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار