جشن های وحدت از امروز در مناطق مختلف گیلان آغاز شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان امروز در مراسم جشن آغاز هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) در مسجد اهل سنت فاروق اعظم اسالم تالش گفت : حفظ وحدت و یکپارچگی امت اسلام از ارکان نظام اسلامی است و باید از این اصل به خوبی محافظت و پاسداری شود.

حجت الاسلام والمسلمین یاری افزود : ایران اسلامی الگوی مناسبی برای حفظ وحدت و زندگی مسالمت آمیز بین مذاهب به ویژه تشیع و اهل سنت است که این امر مدیون دوراندیشی بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر رهبر معظم انقلاب است.

وی تلاش دشمنان برای مخدوش کردن چهره اسلام را بیهوده دانست و گفت : استکبار جهانی و صهیونیست ها برای مخدوش کردن چهره اسلام، گروهک های تکفیری به ویژه داعش را پرورش دادند که موج اسلام خواهی مسلمانان جلوی این توطئه دشمنان را گرفته است.

امام جماعت اهل سنت مسجد فاروق اعظم اسالم هم در این مراسم گفت : دشمنان اسلام با دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی بین برادران تشیع و اهل سنت به دنبال اهداف اربابان خود هستند.


انتهای پیام/اص

حجت الاسلام برزکوهی حضور پرشور برادران و خواهران تشیع و تسنن در جشن های هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام را جلوه ای زیبا از اخوت این برادران دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.