تیم فوتبال فولاد یزد هم به جمع اعتصابی ها اضافه شد و بازیکنان اعتصاب کردند تا با این کار به مسئولان باشگاه اعتراض کنند.

فوریی///کاپیتان فولاد: پول نرسد با گل گهر بازی نمی کنیم/ توافق گسترش با مدافع سابق استقلال به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه باشگاه خبرنگاران جوانبازیکنان تیم فولاد یزد همانند روزهای گذشته خواهان طلب 20 درصدی خود که به آن ها قول پرداخت در این هفته داده شده بود هستند دیروز هم به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان حاضر به تمرین نشدند و اگر پول نرسد آنها در بازی با گل گهر سیرجان هم که روز چهارشنبه برگزار می شود شرکت نخواهند کرد.


بیک: پول نرسد بازی نمی کنیم

بیک کاپیتان تیم فولاد یزد در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه قرار بود مطالبات ما را پرداخت کند اما از اول فصل تا کنون پولی دریافت نکرده ایم و به همین خاطر بازیکنان اعتصاب کردند.

وی افزود: اگر باشگاه پول به ما ندهد بازیکنان در بازی با گل گهر سیرجان شرکت نمی کنند و یک بازی را از دست می دهیم.اگر مسئولان باشگاه از اول به فکر تیم بودند شرایط تیم تغییر می کرد.


توافق گسترش با عمران زاده

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با حنیف عمران زاده به توافق رسیده و این بازیکن نیم فصل به تیم تبریزی ملحق خواهد شد.عمران زاده با سر و صدای زیادی از استقلال به تیم خونه به خونه رفت و حال مجدد وی به لیگ برتر باز خواهد گشت.در همین راستا شنیده ایم که تیم گسترش با حنیف به توافق رسیده و وی به احتمال فراوان نیم فصل قرارداد امضا می کند.


محمودزاده: نامه ای برای کسر امتیاز از فولاد به دستمان نرسیده

مسئول برگزاری مسابقات ليگ يك گفت: هنوز ابلاغیه ای از کمیته بین الملل به ما نرسیده است.
محمودزاده در این خصوص به خبرنگار ما گفت: تاکنون از کمیته بین الملل ابلاغیه ای به دستمان مبنی بر کسر امتیاز فولاد یزد به ما نرسیده و این تیم اکنون برای پرداخت بدهی فرصت دارد.
بی پولی تیم ها به خودشان مربوط است و اگر هر تیم بیش از دو مسابقه غایب باشد منحل خواهد شد و نمی تواند در مسابقات شرکت کند.


شیری از بادران جدا شد

 مجتبی شیری مهاجم سابق تیم های صبا، نفت، راه آهن که ابتدای فصل با قراردادی دو ساله به تیم بادران پیوسته بود با حضور در دفتر باشگاه بادران و جلسه با قائم مقام باشگاه با توافق دوطرفه قرارداد خود را فسخ کرد.

هافبک مس قراردادش را فسخ کرد

محسن آذرباد هافبک مس رفسنجان از این تیم دسته اولی جدا شد. این بازیکن برای حضور در تیم های مدعی قهرمانی ترجیح داد به صورت توافقی از مس جدا شود و به تیم دیگری برود البته مقصد بعدی این بازیکن هنوز مشخص نیست.

ملوان خواهان جذب عالیشاه و علیپور

تیم فوتبال ملوان نسبت به حضور نوراللهی در تیم فوتبال تراکتورسازی اعتراض کرد.باشگاه ملوان نسبت به اینکه تمام بازیکنان سرباز لیگ برتری جذب تراکتورسازی می‌شوند معترض است و عقیده دارد با وجود حضور آنها در لیگ یک، باید از جذب بازیکن سرباز از لیگ برتر سهم داشته باشند.

تیم فوتبال ملوان خواهان به خدمت گرفتن دو بازیکن پرسپولیس یعنی علی علیپور و امید عالیشاه است.
عالیشاه از چند ماه دیگر و علیپور از سال آینده سرباز می شوند و باید در تیم های نظامی توپ بزنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار