روشنک کریمی کارگردان گیسوانی برای پرواز گفت: جشنواره به رونق تئاتر کودک کمک می کند.

جشنواره به رونق تئاتر کودک کمک می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ روشنک کریمی معتقد است، جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به رونق تئاتر کمک می کند این کارگردان که با نمایش گیسوانی برای پرواز، در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان شرکت دارد، به ستاد خبری جشنواره گفت: جشنواره رویدادی است که باعث دور هم جمع شدن فعالان حوزه تئاتر کودک و نوجوان می شود.

کریمی ادامه داد: هنرمندان داخلی و خارجی در ایام جشنواره گرد هم می‌آیند و مشورت ها و همفکری ها و تبادل اطلاعات در این راستا اهمیت بسیاری دارد.

این کارگردان افزود: گیسوانی برای پرواز نمایشی درباره قشر نوجوان است. داستان پادشاه و ملکه ای است که سه فرزند دختر دارند و‌ شرط می گذارند تا زمان بیست سالگی موهای هر کدام از دخترها که بلند تر بود، او ملکه شود. دو‌خواهر بزرگتر برای پرورش موهایشان ندیمه دارند و ‌ مادر مسئولیت مراقبت از موهای دختر کوچکتر را بر عهده می گیرد تا اینکه زمانش فرا می رسد و....

کریمی خاطر نشان کرد: این‌ نمایش شهریور سال گذشته در جشنواره تئاتر شهر شرکت کرد و جوایزی هم گرفت و بهمن و اسفند پارسال نیز در تالار هنر اجرا شده و ‌ما از زمان جشنواره تئاتر شهر تا اجرای عمومی فرصت اصلاح و ‌رفع نقایصمان را داشتیم و به همین دلیل برای اجرای جشنواره کودک و‌ نوجوان تغییرات چندانی در نمایش نخواهیم داشت.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری شهرام کرمی تا ٢٧ آذر ماه در همدان ادامه دارد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.