همایش کوهپیمایی بمناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت در شهرستان رزن برگزار شد.

برگزاری همایش کوهپیمایی در رزنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به مناسبت آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت محمد(ص) همایش کوهپیمایی با همکاری سمن نگاه برتر و هیئت ژیمناستیک شهرستان رزن به سرپرستی موسوی با حضور 20 نفر در ارتفاعات شادباغی برگزار شد، موسوی رئیس هیئت ژیمناستیک در این همایش با تبریک هفته وحدت گفت کوه انسان را به هم نزدیک می کند و چون همه برای یک هدف می روند نشانی از وحدت و همدلی هستند.

وی گفت: ما وظیفه داریم تا با ورزش مردم را دور هم جمع کنیم و در فضایی آکنده از مهر و دوستی برای سلامت جامعه و خدمات صادقانه به آنان تلاش کنیم.

در پایان به مناسبت 11 دسامبر مصادف با 21 آذر ماه سال جاری به عنوان روز جهانی کوهستان از سوی سازمان ملل متحد و به منظور صیانت از کوهستان ها، این موهبت خدادادی برای گرامیداشت و حمایت از این روز دوستداران محیط زیست به پاکسازی دامنه ها اقدام کردند.

گفتنی است، در این همایش ما شاهد جوانانی هستیم که به رغم نامساعد بودن هوا با شور و اشتیاق تمام در یک حرکت عمومی شرکت کردند و نشان دادند که با وحدت و همدلی و صفا و صمیمیت می توان بسیاری از ناشدنی ها را انجام داد.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.