استان همدان به عنوان یکی از 8 استان جشنواره ملی استعدادیابی وزارت ورزش معرفی شد.

همدان یکی از 8 استان اجرای جشنواره ملی استعدادیابی دو و میدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نشستی تحت عنوان جلسه توجیهی جشنواره ملی استعدادیابی دو و میدانی با حضور روسا و یا دبیران 8 هیات استانی دو و میدانی در محل فدراسیون برگزار گردید. در این نشست، مجید کیهانی رییس فدراسیون و علی گرزی رییس آکادمی ملی دو و میدانی پیرامون بودجه تخصیص یافته از سوی وزارت ورزش و جوانان با حاضرین به بحث و بررسی پرداخته شد.

اعضای حاضر این نشست در راستای اجرای دستورالعمل جشنواره استعدادیابی همگانی وزارت ورزش و جوانان، که در همه رشته های ورزشی در استان های مختلف برگزار خواهد شد، به تبادل نظر پرداختند و نحوه تخصیص این بودجه به استان های مذکور تبیین گردید.

در این جلسه مسوولین فدراسیون بر ضرورت و اهمیت کسب نتایج ملموس، تاکید کردند و خواهان جذب استعدادهای دو و میدانی از اجرای این جشنواره شدند. همچنین در این نشست مقرر شد که آزمون ها بر روی دانش آموزان مقطع اول متوسطه انجام پذیرد و شکل اجرای این آزمون ها همان آزمون های مرحله دوم جشنوراه طرح ملی استعدادیابی دو و میدانی باشد.

استان های گلستان، خراسان شمالی، همدان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی توسط دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده اند و مدیریت فنی و نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده فدراسیون دو و میدانی خواهد بود.

در این نشست آقایان خورشیدی و بنوان رئیس و دبیر هیات دوومیدانی همدان نیز حضور داشتند و گزارشی در خصوص وضعیت دوومیدانی همدان ارائه کردند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.