مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:تمام تلاشمان را می کنیم تا پیش از بازی با استقلال خوزستان در جمعه هفته جاری بخشی از مبالغ بازیکنان را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،در ادامه تهدیدهای مداوم اعضای سیاه جامگان به رفتن و منحل کردن تیم و خودداری از ادامه حضور در لیگ، خداداد عزیزی مدیرفنی تیم سیاه جامگان بار دیگر اعلام کرده که اگر تا سه‌شنبه پول نرسد، سیاه جامگان را ترک می‌کند و همچنان مسئولان باشگاه با امید از مبالغی صحبت می‌کنند تا همین سه‌شنبه قرار است به حساب بازیکنان واریز شود.

درست است که این روزها در فوتبال ایران خیلی‌ها از بی پولی شکایت دارند و اتفاقا شکایت‌های شان هم به حق است اما در این میان فقط اعضای باشگاه سیاه جامگان هستند که یک روز به طور قطعی از کناره‌گیری رقابت‌های لیگ صحبت می‌کنند و روز دیگر برای ادامه کار خود سرمربی و مدیرفنی جدید می‌آورند.

 اگر تا فردا وعده باشگاه مبنی بر تزریق پول تحقق نیابد، خداداد از این تیم خداحافظی خواهد کرد.
با آمدن خداداد بازیکنانی نظیر محمدرضا خانزاده و حمیدرضا علی عسگری که از این تیم جدا شده بودند،با درخواست خداداد تصمیم گرفتند به تمرینات تیم بازگردند در صورتی که خداداد از این تیم برود به طور حتم آنها نیز این تیم را ترک خواهند کرد.

پیش از این عباسی در صحبت‌هایش خواستار حمایت وزارت ورزش از سیاه جامگان شده بود، البته با توجه به اینکه تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اکنون در صدر لیست بلند پایه کمک های وزارت ورزش قرار دارند،حمایت مالی زود هنگام از این تیم بعید به نظر می رسد.

برهمین اساس محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرکتی که در فوتبال ایران تحت عنوان سامانه پیامکی و ارزش افزوده فعالیت می‌‌کرد با حمایت یک بانک خصوصی با ما قرارداد سه ساله‌ای امضا کرد اما هنوز سال اول به پایان نرسیده آنها زیر قول و قرارشان زدند و به همین علت طی یکی دو روز آینده رسما از این دو نهاد شکایت خواهیم کرد.

وی درباره مشکلات مالی این تیم افزود: تمام تلاشمان را می کنیم تا پیش از بازی با استقلال خوزستان در جمعه هفته جاری بخشی از مبالغ بازیکنان را پرداخت کنیم تا اعضای تیم در ادامه لیگ با خیالی راحت برای تیم سیاه جامگان به میدان بروند.

عباسی در پایان با اشاره به حمایت‌های سلطانی‌فر از بخش خصوصی گفت: شنیدم هفته گذشته او با صندوق توسعه امید برای حمایت از بخش خصوصی و پرداخت وام به باشگاه‌های خصوصی جلسه‌ای برگزار کرده که این خبر خوشحال‌کننده است. امیدوارم دولت از بخش خصوصی حمایت کند چون اگر شرایط اینگونه باشد دیگر هیچ کس در فوتبال هزینه ای نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار