رکابزن ملی پوش گفت:تیم شهرداری تبریز تا به حال 30 درصد قرارداد فصل پیش را پرداخت کرده و مقرر شده باقی آن را طی دو قست پرداخت کنند.

 صمد پورسیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص قرارداد فصل قبلی اش با تیم شهرداری تبریز ،اظهار کرد: تا به حال 30 درصد از قرارداد فصل گذشته را پرداخت کرده اند تا ما قرارداد فصل جدید را امضا کنیم، مقرر شده که در طی دو قست بقیه قرارداد را هم پرداخت کنند.
 
وی افزود:در فصل جدید با تیم شهرداری تبریز قراردادم را تمدید کردم و قرار است در این فصل هم در کنار رکابزنان این تیم در رقابتهای آسیایی و غیره به رقابت بپردازم اما در حال حاضر به خاطر سرمای هوا تمرینات کوهنوردی،پیاده روی،بدنسازی و استخر را انجام می دهم و اگر هوا مساعد باشد هفته ای دو بار هم در جاده ها رکاب می زنیم.

پورسیدی عنوان کرد:از تور فوژو که بازگشتیم به خاطر وضعیت جوی نامساعد دیگر نتوانستیم تمرینات رکاب زنی را ادامه بدهیم و اولین رقابت پیش روی ما 2 ماه آینده است البته نمی دانم مسئولان تیم باشگاهی کدام تور بین المللی را برای رقابت انتخاب کنند زیرا دو تور پیش رو داریم که یکی از آنها در مالزی شهر لانکاوی و دیگری در تایوان برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار