مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت:به خاطر پاسخگو نبودن ترکمنستان، تمرینات را به اهواز منتقل خواهیم کرد.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حضور رکابزنان ایرانی در ترکمنستان به نظور استفاده از پیست چوبی این کشور اظهار کرد: اردو های تیم های ملی در بخش بانوان،آقایان جوانان و تیم پیست به پایان رسید و از سوی فدراسیون دوچرخه سواری ترکمنستان جواب نامه ما داده نشد به این خاطر ما این مسئله را به منزله انصراف آنها گذاشتیم زیرا پیست چوبی آنها هم زیر نظر وزارت ورزش آن کشور است و احتمالا موفق به کسب رضایت نشده اند.
 
وی افزود: پس از این اردو تمرینات تیم های ملی را به اهواز منتقل خواهیم کرد. تلاش می کنیم اردو هندوستان برای تیم ها هر چه زودتر برگزار شود. اگرچه گرفتن ویزا هندوستان برای این تعداد رکابزن مشکل است زیرا به صورت گروهی اعزام می کنیم به این خاطر باید مراحل اداری را پشت سر بگذارند.

چایچی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا رشته پیست در هند است و همین رقابت ها برای تیم دوچرخه سواری جاده در بحرین برگزار می شود.
 
وی در خصوص اعزام تیم ها به هندوستان و زمان مسابقات عنوان کرد: زمان اعزام تیم ها به هندوستان بستگی به صدور ویزاها دارد. اما سعی داریم تا اواخر دی ماه این اتفاق بیفتد و در این مدت تا مسابقات که 18 بهمن ماه است رکابزنان استراحتی داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار