نماینده مردم سیرجان گفت: دولت مصوبه ارائه قیر رایگان را در برخی استان ها اجرایی نیم کند.

آقای وزیر! چرا مصوبه ارائه قیر رایگان در برخی استان‌ها اجرایی نمی‌شود؟

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در پاسخ به اظهارات وزیر نفت درباره سوال علت عدم اجرای کامل بند (ی) تبصره 2 قانون بودجه سال 94 کل کشور چیست؟ گفت: شما به عنوان وزیری باسابقه می‌دانید که هر کدام از وزرا در مقابل همه مسائل دولت پاسخگو هستند و اینکه می‌گوییم بحث قیر مربوط به شما نیست، پذیرفتنی نخواهد بود.

وی افزود: حضرتعالی بهتر از هر کسی می‌دانید که ما در استان کرمان از مجموع اقدامات وزارت نفت تاکنون هیچ سودی نبرده‌ایم.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به اینکه بحث قیر رایگان مصوبه مجلس شورای اسلامی است، گفت: این مصوبه را دولت ابلاغ کرده است اما نمی‌دانیم چرا در برخی استان‌های اجرایی نمی‌شود.

وی خطاب به وزیر نفت گفت: ما نمی‌دانیم اگر از شما سوال نکنیم از چه کسی باید درباره ارائه قیر رایگان سوال کنیم؟ چرا که وضعیت جاده‌های کرمان خوب نیست و اگر به عنوان مثال سالی یک فرقون قیر به این جاده‌ها می‌رسید تاکنون مشکلات حل شده بود اما این مسئله انجام نشده است.

حسن‌پور با بیان اینکه نمایندگان در قبال مردم پاسخگو هستند، گفت: آقای وزیر اینکه سال گذشته 50 درصد در رابطه با ارائه قیر رایگان عملیاتی شده و 50 درصد در حال حاضر عملیاتی نشده مشکل را حل نمی‌کند چرا که ارائه قیر رایگان مصوبه مجلس است و قانونی و باید تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: دولت باید راهکارهای لازم برای ارائه قیر رایگان به برخی استان‌ها را بررسی کند.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات گازرسانی در استان کرمان گفت: گازرسانی در روستاهای کرمان در یک استان مشاهده و در روستای دیگر مشاهده نمی‌شود که این عین بی‌عدالتی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ده‌ها کارخانه در کرمان گاز ندارد، لذا بنده بیش از 8 سال است که با وزرای مختلف این مباحث را مطرح کرده‌ام و اگر امروز هم مطرح می‌کنم دلیلش این است که صدای مظلوم تاکنون به جایی نرسیده است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: مجلس ، صحن ، حسن‌پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار