فرماندار تهران گفت: 12 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار تخصصی به منطقه سولقان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست خبری کمیته برنامه ریزی  امروز(سه شنبه) اظهار داشت: 12 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار تخصصی به منطقه سولقان برای رسیدگی به منابع طبیعی، آبخیزداری، آب منطقه ای، آب روستایی و غیره تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: در جلسه کمیته برنامه ریزی امروز، سعی کرده ایم 155 میلیارد تومان اعتبار تخصصی را پیگیری کنیم تا سهم اسناد خزانه و وجوه نقد شهرستان ها به طور واضح مشخص شود.

فرماندار تهران با بیان اینکه سهم شهرداری در جرائم راهنمایی و رانندگی و ارزش افزوده را تعیین کرده ایم، ادامه داد: در بخش جرائم راهنمایی و رانندگی مبلغ 40 میلیارد تومان به شهرداری اختصاص یافت و در بخش ارزش افزوده نیز تاکنون 3 هزار میلیارد تومان واریز شده است که امیدواریم تا پایان سال این مبلغ افزایش یابد.

فرهادی با اشاره به سهم خزانه از مبلغ 155 میلیارد تومان، گفت: در سال جاری از مبلغ 155 میلیارد تومان، 122 میلیارد مربوط به اسناد خزانه است که این مبلغ موجود و روند کار در حال دنبال شدن است.

فرماندار تهران بیان کرد: امیدواریم تمامی دستگاه ها تا برج 11 سال جاری، بتوانند دیون و مابقی مطالبات خود را به طور کامل وصول کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار