رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: از جایگاه فراکسیون کارگری شورا شهر از شهرداری می خواهیم برای حل مشکل تعاونی مسکن اتوبوسرانی اقدام کند، این مطالبه جدی ما از شهرداری تهران است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحمت‌اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، با بیان اینکه از شهرداری تهران انتظار تعامل بیشتری با مردم داریم، تصریح کرد: اتفاق ناگواری که برای اعضا تعاونی مسکن سازمان اتوبوسرانی در هفته گذشته رخ داد، مسئولان شهرداری نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند و با انداختن توپ در زمین ناجا و پلیس ویژه، خود را تبرئه کردند.

وی با بیان اینکه موضوع تعاونی مسکن، موضوع جدیدی نیست و اعضای تعاونی بارها جلوی شهرداری تجمع کرده و درخواست حل مشکلشان را داشته اند، افزود: هرچند تعاونی ها قانون خاص خود را دارند ولی اعضا هیئت مدیره این تعاونی‌ از مدیران شهرداری هستند و انتظار داریم شهرداری و مدیران آن نسبت به رفع دغدغه این پرسنل اقدام کنند.

حافظی اضافه کرد: از این رو از جایگاه فراکسیون کارگری شورا دعوت می کنیم تا نمایندگان این تعاونی به فراکسیون  کارگری مراجعه کنند و از شهرداری هم برای حل مشکل ایجاد شده، مطالبه جدی داریم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه درخواستی از ناجا برای حل مشکلات ساکنان منطقه 16 داریم، تأکید کرد: دو بوستان در این منطقه از منظر امنیتی مشکل دارد و حضور افرادی مزاحم و ولگرد در این بوستان ها، امنیت ساکنان را تهدید می کند، از این رو شورایاران طی مراوده ای از ناجا درخواست کمک کرده اند تا با استقرار نیرو به این معضل رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کیوسک نیروی انتظامی در این دو بوستان توسط شهرداری منطقه نصب شده است، گفت: متأسفانه ناجا اعلام کرده که حقوق پرسنل و خودروی مورد نیاز را تأمین کنید تا مستقر شویم، اگر قرار باشد این اقدامات توسط مردم انجام شود، کارگاه خصوصی استخدام می کنند و چه نیازی به ناجا خواهد بود!.

حافظی تأکید کرد: انتظار داریم نیروی انتظامی نسبت به انجام وظایف امنیتی خود تعهد داشته و اقدام کند تا مشکل شهروندان در این اماکن حل شود.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرداری بارها اعلام کرده اند که نهادهای نظارتی از شهرداری بابت شفاف سازی تقدیر کرده است، از این رو لازم است شهرداری مستندات موجود را به شورا ارسال کند تا شورا نیز از این تقدیرنامه ها مطلع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار