معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از آمادگی کامل این مجموعه برای تولید و نشر آثار مرتبط با حوزه ایثار و شهادت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسینی در دیدار با سرپرست به‌نشربا تاکید بر اینکه آرشیو و اطلاعات منحصر به فردی از شهدا و خانواده آنان در اختیار بنیاد شهید است افزود: این مجموعه برای همکاری های دوجانبه در خصوص ارائه اسناد؛ خاطرات، زندگی نامه و وصایای شهیدان در جهت انتشار آثار فاخر هیچ گونه محدودیتی ندارد.

وی اظهارامیدواری کرد با انعقاد تفاهم نامه همکاری دو سویه در راستای ارتقاء تولید و توزیع کتاب و محصولات حوزه ایثار شهادت میان به نشر و اداره کل بنیادشهید امور ایثارگران خراسان رضوی گام کوچکی در جهت انتشار دلاورمردی های شهیدان هشت سال دفاع مقدس داشت.

در ادامه این دیدار سرپرست به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با ابراز خشنودی از آغاز همکاری های دوجانبه میان به نشر به عنوان بزرگترین ناشرشرق کشور و تنها موزع رسمی محصولات فرهنگی سایرموسسات آستان قدس رضوی و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ، استفاده از اسناد و آرشیو اطلاعات بنیادشهید را فرصتی مغتنم برشمرد.

سیداحمدمیرزاده همچنین تولید آثار در حوزه ایثار ، شهادت و ارزش های نظام ولایی را یکی از سرفصل های اصلی انتشارات آستان قدس رضوی برشمرد و خاطرنشان کرد: چندین اثر در این حوزه در بخش های مختلف تولید مراحل انتشار و چاپ خود را سپری می کنند.

وی تولید آثار فاخر و ارزشی از شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم توسط نویسندگان و مولفان مطرح کشوری با مدیریت انتشارات آستان قدس رضوی و با استفاده از پتانسیل آرشیو و اسناد در اختیار بنیادشهید و امور ایثارگران را فرصتی ارزشمند دانست و اظهار امیدواری کرد موضوع همکاری های دوجانبه با عقد تفاهم نامه ای به زودی به نتیجه برسد.

سرپرست به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همچنین از آمادگی 12 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی این مجموعه در مشهد و تهران برای ارائه کتاب های چاپ شده توسط بنیادشهید و امور ایثارگران، خبر داد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.