200 میلیارد تومان تسهیلات به باغداران و کشاورزان خسارت‌ دیده مازندران اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: براساس مصوبه دولت 200 میلیارد تومان تسهیلات 10 درصدی، 30 میلیارد تسهیلات بلاعوض و 20 میلیارد هم به صندوق کمک به کشاورزان تعلق گرفت.

وی افزود: در بحران اخیر به ‌رغم تلاش‌های خوب صورت گرفته شاهد خسارات زیادی در بخش کشاورزی به‌ ویژه باغات مرکبات بودیم که منجر به تشکیل جلسات متعدد برای پیگیری موضوع و جبران بخشی از خسارات شد.

نبیان گفت: این پیگیری ‌ها با حضور نمایندگان، معاون ریاست جمهوری ادامه پیدا کرد و پیگیری ‌ها سبب مصوبه خوب دولت برای کشاورزان استان شد و نقطه امیدی برای این قشر زحمت‌کش که یک سال تلاش‌شان در معرض نابودی قرار گرفته بود.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم کم شود با مدیریت شاهد چنین اتفاقاتی در آینده نباشیم، زیرساخت‌ها باید ترمیم شود و اکنون مدیران عامل شرکت‌های آب و برق پیگیر این امور هستند.

نبیان گفت: در بحران اخیر همه مسؤولان، بخشداران، شهرداران، شوراها و دهیاران تلاش کردند و در ادامه راه هم با پیگیری ‌های انجام‌ شده و موافقت وزرای مربوطه تصمیمات خوبی برای آینده گرفته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.