همزمان با روز ملی صادرات صورت گرفت؛

تجلیل از صادرکنندگان نمونه آذربایجان‌غربی

همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه آذربایجان‌غربی به منظور گرامی‌داشت روز ملی صادرات در ارومیه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه آذربایجان‌غربی به منظور گرامی‌داشت روز ملی صادرات با حضور مقامات کشوری و استانی در محل اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد.

در این رابطه در بخش خشکبار، وحید عیسی‌زاده و صمد پورسلطانی به عنوان صادر کنندگان نمونه انتخاب و در گروه کالایی محصولات دامی غیرخوراکی نیز از رضا سواری تجلیل شد.

در گروه کالایی میوه و صیفی‌جات محمد علیزاده و حسین عسگری‌فر و در گروه کالایی آبمیوه و کنستانتره یوسف شهیری و عیسی شمس مولوی شایسته تقدیر شناخته شدند.

از گروه کالایی شیرینی و شکلات، رحیم پیروش و از گروه فراورده‌های لبنی، احمد محمدپور به عنوان نفرات برتر و صادرکنندگان نمونه استان آذربایجان‌غربی شناخته و تجلیل شدند.

در این همایش مجید باقری‌فرد در بخش مصالح ساختمانی و گروه کالایی سیمان کیلینگر و "ادمان بت آشور" از گروه کالایی سایر مصالح ساختمانی به عنوان صادرکننده برتر معرفی شدند.

در بخش صنایع شیمیایی و گروه کالایی محصولات پلیمری، سعید آزاداندیش و محمدعلی سمبلی، بخش نساجی و پوشاک و گروه کالایی فرش ماشینی، کریم بکتاشی بکتاش و در بخش بازرگانی عمومی و گروه کالایی بازرگانی عمومی صلاح درویشی و ابراهیم اسدپور نشان صادرکننده نمونه استانی را از دستان مسئولان استانی و کشوری دریافت کردند.

امروز برخی از صادرکنندگان نمونه نیز با حضور مقامات کشوری و استانی شایسته دریافت لوح تقدیر شدند که از جمله آنها در بخش صنایع غذایی و گروه کالایی آرد و ماکارونی، امیرمحمد جلیلی‌پور علی شاه، در بخش لوازم خانگی و اداری و گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر سیدمحسن سیدمحمدی و نیز در بخش تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی حمید پاشایی شایسته تقدیر شناخته شدند.

علاوه بر آن در بخش صنایع غذایی و گروه تولیدی چیپس عباس‌نژاد و در بخش صنایع ساختمانی گروه کالایی ایزوگام نیز سیاوش یوسفی‌مجد لوح تقدیر صادرکنندگان نمونه آذربایجان‌غربی را کسب کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.