مسعود آرمات معتقد است داوران در رفتارهای ناشایست برخی والیبالیست ها نقش دارند و نباید تحت تاثیر اسامی بازیکنان قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسعود آرمات مربی تیم سایپا در گفتگو با رادیو ورزش در پاسخ به این پرسش که باید چه اقدامی انجام داد تا بازیکنان بزرگ کشور برای نوجوانان و جوانانمان الگوی مناسبی باشند گفت: این مسئله حدود 2 سال که مدام مطرح می شود. هرگاه که بازی به نقطه حساس می رسد و اشتباهات داوری رخ می دهد، حرکات و رفتارهای نادرستی از برخی بازیکنان بزرگ شاهد هستیم؛ اما متأسفانه هیچ گونه برخوردی نسبت به این رفتارها انجام نمی شود.
من همیشه در مصاحبه ها از بازیکنان درخواست کرده ام که نسبت به رفتارشان دقت داشته باشند؛ آنها هرچه کردار بهتری از خود نشان دهند، ضمن الگو مناسب بر جایگاه اجتماعی خودشان هم تأثیر مثبتی خواهند گذاشت. 

وی اظهار داشت: به اعتقاد من داوران هم مقصر هستند؛ آنها به هیچ عنوان نباید به کوچک یا بزرگ بودن بازیکنان توجه کنند. داوران باید نسبت به اعتراض نا به جای بازیکنان عکس العمل نشان دهند؛ البته کاپیتان حق اعتراض دارد، اما باید با یک رفتار بسیار خوب و متانت دست خود را بالا ببرد و اعتراض کند. 

سرمربی تیم والیبال سایپا تصریح کرد: ما این رفتارها را در بازی های دور رفت که از حساسیت کمی برخوردار است، شاهد بودیم؛ در صورتیکه با بازیکنان خاطی برخورد نشود در مرحله پلی آف که تیم ها می خواهند جزء 4 تیم اول قرار بگیرند، وضعیت بدتر از این خواهد شد.

آرمات در پاسخ به این سوال که نظر شما به عنوان سرمربی نسبت به عملکرد تیم سایپا در نیم فصل اول چه بود، بیان کرد: تمام کارشناسان رتبه سومی را برای این تیم متصور نبودند و می گفتند این تیم در رتبه ششم یا هفتم قرار خواهد گرفت؛ اما با توجه به اینکه ما تمرینات را زود شروع کرده بودیم و در اردوی خارج از کشور با تیم های بزرگی بازی کردیم، توانستیم این جایگاه را کسب کنیم. در مجموع از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار