به ریاست لاریجانی؛

جلسه علنی "بهارستان" ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ آغاز شد/بررسی برنامه ششم توسعه در دستور کار

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ۱۳۹۵/۰۹/۲۸ دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجاه و سومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور 205 تن از نمایندگان و به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی دستور کار صحن علنی را به شرح زیر قرائت کرد:

1. گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور (اعاده ‌شده از شورای محترم نگهبان3)

2. گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه ششم توسعه

3. گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح استفساریه تبصره (4) ماده (52) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی(اعاده شده از شورای محترم نگهبان2)

4. گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف وانتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران (ادغام با طرح الحاق یک بند به ماده (78) مکرر (1) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران )(یک فوریت این طرح در تاریخ 10/6/1395 به تصویب رسیده است )

5. گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح استفساریه قانون اصلاح بند(ی) تبصره(2) قانون بودجه سال1394 کل کشور و بند (هـ) تبصره (1) قانون بودجه سال 1395 کل کشور

6. گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیأتهای انضباطی نیروهای مسلح

7. گزارش کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار