برگزیدگان مسابقه تئاتر کودک بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مسابقه تئاتر کودک جشنواره تئاتر کودک و نوجوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هیأت داوران این مسابقه متشکل از آقایان: بهرام شاه محمدلو، سالواتوره تراماچره و خانم هنگامه مفید پس از ارزیابی آثار حاضر در این بخش آراء خود را به شرح زیر اعلام کرد.

 الف: موسیقی

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقای «محمد نصرتی» برای موسیقی نمایش «رنگ رنگ نقاشی» تقدیر به عمل می¬آورد.

برگزیده: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیم می شود به جناب آقای «فرید نوایی» برای موسیقی نمایش «کلوچه¬های خدا»

ب: طراحی صحنه

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقای «سینا ییلاق بیگی»  برای طراحی صحنه نمایش «لاکی عجق وجق» تقدیر به عمل می¬آورد.

برگزیده: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیم می¬شود به جناب آقای «مهدی شریفی» برای طراحی صحنه نمایش «مورچه¬ای به نام موری»

ج: طراحی لباس

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از خانم «آزاده محمدی شیرازی» برای طراحی لباس نمایش «لاکی عجق وجق» تقدیر به عمل می آورد.

برگزیده: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیم می¬شود به سرکار خانم «زینب رشتی» برای طراحی لباس نمایش «مورچه¬ای به نام موری»

د: بازیگری

بازیگری زن

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکاً از خانم¬ها «ندا شامی نوری» بازیگر نمایش «عمو نوروز و ننه سرما» و «مریم الهامیان» بازیگر نمایش «رنگ رنگ نقاشی» تقدیر به عمل می¬آورد.

برگزیده: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیم می¬شود به سرکار خانم «سحر زینلی» بازیگر نمایش «کلوچه¬های خدا»
بازیگری مرد

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقایان«محسن شهرکی» و «محمد اسلامی» بازیگر نمایش «مورچه¬ای به نام موری» تقدیر به عمل می آورد.

برگزیده: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیم می¬شود به جناب آقای «سعید حاجی حیدری» بازیگر نمایش «کلوچه¬های خدا»

هـ: نمایشنامه نویسی

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقای «جواد انصافی»  برای نگارش نمایشنامه «قصه عمو نوروز و ننه سرما» تقدیر به عمل می¬آورد.

برگزیده: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیم می¬شود به جناب آقای «سیدآرش شریف¬زاده» برای نگارش نمایشنامه «کلوچه¬های خدا»

و: کارگردانی

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقای «جواد انصافی»  برای کارگردانی نمایش «قصه عمو نوروز و ننه سرما» تقدیر به عمل می¬آورد.

برگزیده: دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیم می¬شود به جناب آقای «سیدآرش شریف¬زاده» برای کارگردانی نمایش «کلوچه¬های خدا»

ز: جایزه ویژه

دیپلم افتخار و جایزه نقدی تعلق می¬گیرد به نمایش «مورچه¬ای به نام موری» به کارگردانی آقای «محمد جهان¬پا» و نمایش «کلوچه¬های خدا» به کارگردانی آقای «سیدآرش شریف¬زاده»

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢١ تا ٢٧ آذرماه امسال با دبیری شهرام کرمی در شهر تاریخی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.