جعفرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اختلافات پیرامون تصویب کلیات برنامه ششم سیاسی نیست/تلاش داریم بهترین تصمیم را بگیریم

عضو کمیسیون برنامه گفت: مباحث پیرامون تصویب شدن یا نشدن کلیات لایحه برنامه ششم توسعه سیاسی نیست.

اختلافات درباره تصویب کلیات برنامه ششم سیاسی نیست/تلاش داریم بهترین تصمیم را بگیریم

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در تشریح برخی بحث‌ها پیرامون برنامه ششم در جلسه امروز صبح خانه ملت گفت: در مباحثی که امروز میان برخی نمایندگان مطرح شد قرار شد ما به کلیات برنامه ششم توسعه رأی دهیم اما با یک مشکل آیین‌نامه‌ای برخورد کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به ایراداتی که ما از اجزای لایحه برنامه ششم گرفته‌ایم، از رئیس مجلس خواستیم تا به ما قول دهد در صورت تصویب کلیات برنامه ششم ابهامات به منظور بررسی و رفع به کمیسیون تلفیق برنامه ارجاع شود.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: لایحه برنامه با لایحه بودجه تفاوت‌هایی دارد، لایحه بودجه در صورت عدم تصویب کلیات در صحن بار دیگر به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌شود اما لایحه برنامه با رأی نیاوردن کلیات در صحن، به طور کلی از دستور کار مجلس خارجی می شود.

نماینده مردم رشت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در زمان بررسی مواد برنامه ششم در کمیسیون تلفیق اعتراضی به این مسئله نشده است، گفت: بنده و اشخاصی چون من که در کمیسیون تلفیق برنامه ششم حضور نداشتیم، اکنون به برخی مباحث آن اعتراض داشته و داریم.

جعفرزاده ایمن آبادی خاطر نشان کرد: این مباحث به هیچ عنوان سیاسی نبوده و مربوط به فراکسیون خاصی نیست و تنها جلسات امروز صبح ما در صحن به منظور بررسی بیشتر و گرفتن تصمیمی بهتر در راستای برنامه ششم توسعه است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار