برابر آخرین گزارش وضعیت جوی، بارش برف در محورهای روانسر، جوانرود و پاوه و کرندغرب- سرپل ذهاب آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برابر آخرین گزارش وضعیت جوی، بارش برف در محورهای روانسر، جوانرود و پاوه و کرندغرب- سرپل ذهاب آغاز شده و تردد در محور پاوه- مریوان فقط با زنجیر چرخ ممکن است.

سرهنگ فضل‌الله شیری گفت: برابر اعلام هواشناسی بارش برف رفته رفته سایر مناطق استان را هم در برخواهد گرفت که لازم است رانندگان با تجهیزات کامل به ویژه زنجیر چرخ وارد راه های استان شوند و از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

وی افزود: هم اکنون تیم‌های گشت زمستانی پلیس‌راه و خدمات راهداری در گردنه‌های برفگیر استان حضور دارند و آماده ارائه هرگونه خدمات و امداد رسانی می‌باشند که از هموطنان درخواست می‌کنیم با این عوامل همکاری نمایند و درصورت نیاز به امدادرسانی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس بگیرند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رانندگان در صورت نیاز به انجام سفر در شرایط نامساعد جوی لازم است به علت بروز عوارضی مانند لغزندگی سطح جاده‌ها و محدودیت دید با رعایت احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

شیری تصریح کرد: از مصادیق بسیار مهم احتیاط در این شرایط می‌توان به اتخاذ سرعت کمتر از حد معمول و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی و همچنین آماده به کار بودن سیستم آب پاش، برف پاک کن و بخاری خودرو اشاره کرد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، بارش ، برف ، شهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.