انصاری در صحن شورای شهر تهران مطرح کرد؛

نقش مراکز تجاری در بروز ترافیک غیرقابل انکار است/ دولت و قوه قضائیه به راهور فشار نیاورند

عضو شورای شهر تهران در مورد نقش نمایشگاه بین المللی تهران در بروز ترافیک در پایتخت گفت: در کنار نمایشگاه نقش مال ها، مگامال ها و مراکز تجاری غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا انصاری عضو شورای شهر تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به نقش نمایشگاه بین المللی تهران در بروز ترافیک در پایتخت گفت: مال ها، مگا مال ها و مراکز تجاری نقش غیرقابل انکاری در بروز ترافیک دارند.

وی ادامه داد: نیاز است برای حل معضل ترافیک کارگروهی میان شهرداری، شورای شهر، پلیس و وزارت صنعت و سایر دستگاه ها تشکیل شود تا نتایج طرح ها و برنامه های مصوب اجرایی شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به این موضوع که مأموران راهنمایی و رانندگی آموزش نحوه عملکرد در بحران را ندیده اند، گفت: لازم است تا دوره های آوزشی برای آن ها توسط اساتید دانشگاهی و افراد با تجربه سال ها خدمت در شهر تهران برگزار شود.

وی همچنین به تخلیه بار توسط کامیون ها در ساعات پیک ترافیک گفت: ما تردد کامیون ها را در روز ممنوع کرده ایم، اما کامیون های حمل اغذیه در ساعات پیک ترافیک برای مردم دچار مشکل کرده و سبب افزایش زمان ترافیک می شوند.

انصاری در ادامه خواستار افزایش خدمات هوشمند و الکترونیک در شهر شد و گفت: نباید دیگر مجوز احداث بیمارستان های بزرگ را در تهران بدهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار