مقامات صهیونیست در پی راضی کردن "دونالد ترامپ" برای به رسمیت شناختن اشغالگری این رژیم بر بلندی‌های جولان هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ؛ "میشل اورن"، مشاور ارشد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: "بنیامین نتانیاهو"  باید "دونالد ترامپ"، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا را ترغیب کند تا حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را به رسمیت بشناسد.

میشل اورن با اشاره به دیدار آتی "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا، اعلام کرد: برای واشنگتن بسیار مهم است تا کنترل اسرائیل بر جولان را به رسمیت بشناسد. حضور اسرائیل در جولان برای ثبات خاورمیانه لازم است.

آمریکا هنوز حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان را به رسمیت نشناخته و معتقد است این موضوع باید از طریق مذاکره با سوریه مشخص شود.

این مقام صهیونیست در ادامه ادعایش افزود: اگر بلندی‌های جولان در اختیار اسرائیل نبود، احتمالا جنگ داخلی سوریه از همین منطقه به اردن نیز گسترش می‌یافت. به همین دلیل حضور اسرائیل در جولان عاملی برای حفظ ثبات در منطقه خاورمیانه است.

رژیم صهیونیستی در سال 1967 و طی جنگ شش روزه بخشی از بلندی‌های جولان متعلق به سوریه را اشغال کرد و و سپس در سال 1981 ضمن افزایش سرزمین‌های تصرف شده، قوانین خود را برای الحاق رسمی آنها اعمال کرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار