امنيت کشور مرهون تلاش و خدمات صادقانه كاركنان انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرماندار شهرستان جويبار در ديدار فرمانده انتظامی شهرستان با وی، گفت: امنيت کشور مرهون تلاش و خدمات صادقانه كاركنان انتظامی است.

رجبعلی وهابی در اين ديدار از تلاش های شبانه روزی كاركنان نيروی انتظامی در تحقق نظم و امنيت تشكر کرد و گفت: تلاش و حضور پر رنگ و با نشاط پليس در سطح شهرستان برای ايجاد امنيت و آرامش قابل تقدير است.

وی افزود: هر چند يکی از دغدغه های پليس، ايجاد امنيت مطلوب برای شهروندان است، اما با وجود برخی تغييرات در سطح زندگی افراد و گسترش حوزه فعاليت های اقتصادی و توسعه منابع مالی در کشور، نياز است اقدامات پيشگيرانه لازم هم از سوی مردم و هم از سوی نهادهای دولتی انجام شود.

فرماندار شهرستان جويبار، افزود: نيروی انتظامی ايجاد کننده و مولد امنيت پايدار در جامعه است و اين امنيت به مدد تلاش های بی وقفه و ايثارگری های مجاهدانه به دست آمده است.

سرهنگ درويشی فرمانده انتظامی شهرستان جويبار نيز در اين ديدار ، وجود هم دلی و هم زبانی در مجموعه انتظامی شهرستان جويبار را از نقاط قوت در خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم عنوان كرد.

وی گفت: برای تحقق شعار امسال، پليس شهرستان جويبار تلاش می كند با انجام صحيح وظايف خود و خدمت به مردم و ‌تعامل و هم دلی با مردم و ساير سازمان ها، اين شعار را به شعور تبديل كند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.