اصفهان؛

پیشرفت بسکتبال اصفهان نیازمند حمایت باشگاه‌ها

سرپرست هیأت بسکتبال استان اصفهان گفت: پیشرفت بسکتبال استان در بعد حرفه‌ای نیازمند حمایت باشگاه‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،به مناسبت میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گردهمایی جامعه بسکتبال استان اصفهان دیشب در تالار وزنه‌برداری ورزشگاه کوثر ملک‌شهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور شهردار اصفهان، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، مسؤولان ورزشی استان اصفهان، پیش‌کسوتان و فعالان رشته بسکتبال و خانواده ورزشکاران به انجام رسید، سرپرست هیأت بسکتبال استان اصفهان طی سخنانی، به حاضران خیرمقدم گفت.

احمد رضایی از باشگاه‌ها برای کمک به بسکتبال حرفه‌ای استان اصفهان درخواست کمک کرد و گفت: در سال 95 تاکنون، 14 اعزام به مسابقات کشوری و همچنین 10 میزبانی در بخش‌های بانوان و آقایان را برعهده داشته‌ایم و در مجموع هشت رتبه تیمی کسب کردیم.

وی با بیان این که پیشرفت بسکتبال استان در بعد حرفه‌ای نیازمند حمایت باشگاه‌ها است، گفت: با وجود تغییرات انجام شده در هیأت، به مسیر برنامه‌ریزی شده برای نتیجه‌گیری بسکتبال استان ادامه دادیم.

رضایی پیرامون برگزاری این برنامه نیز گفت: با توجه به اینکه کاندیدای ریاست هیأت بسکتبال استان اصفهان شده‌ام، ممکن است برخی برپایی مراسم تجلیل را اقدام تبلیغاتی برای مطرح کردن خودم بدانند اما در واقع این برنامه برای تجلیل از افرادی است که در موفقیت بسکتبال استان اصفهان نقش داشتند.

شهردار اصفهان نیز در این مراسم، ایجاد زمین‌های روباز ورزشی را گامی در راستای توسعه فضاهای ورزشی در شهر عنوان کرد.

مهدی جمالی‌نژاد بیان داشت: بر اساس اسناد راهبردی، ورزش قهرمانی بر عهده اداره ورزش و جوانان استان اصفهان است و شهرداری در حوزه ورزش همگانی و شهروندی نقش دارد که ایجاد سازمان ورزش شهرداری اصفهان نیز در همین راستا بوده است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه وظیفه ما در هیأت ورزش همگانی است اما دوست داریم در بخش ورزش قهرمانی نیز در حد توان کمک کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به طرح ایجاد زمین‌های روباز ورزشی در شهر اصفهان، یادآور شد: ایجاد زمین‌های روباز در تمام مناطق شهری، به ویژه مناطقی که از لحاظ امکانات و فضاهای ورزشی دچار محرومیت هستند، در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس، در این مراسم از 120 ورزشکار و مربی در قالب تیم‌های مقام‌آور استان که در سال جاری موفق به کسب عناوین متعدد شدند، تقدیر شد.

دو رتبه سوم تیمی در جوانان و نوجوانان بانوان، یک عنوان قهرمانی دختران نونهال و نایب‌قهرمانی در مینی بسکتبال دختران، مقام سوم تیم‌های مینی، نونهالان و جوانان آقایان و قهرمانی تیم پیشکسوتان مردان عناوین کسب شده توسط ورزشکاران هیأت بسکتبال در سال 95 است که از ورزشکاران و مربیان و سرپرستان این تیم‌ها و همچنین از 28 ورزشکار برتر مسابقات مهارت بسکتبال استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل صورت گرفت.

همچنین برنامه‌های شادی نظیر موسیقی سنتی نیز برای این مراسم در نظر گرفته شده بود تا جامعه بسکتبال استان، شب خاطره‌انگیزی را سپری کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار