معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح مبارزه با کالاهای تقلبی در زمینه لوله های پلی اتیلن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی باخرد اظهار کرد: در اقدامی ویژه ای برخورد با لوله های پلی اتیلن تقلبی که علاوه بر ضربه به تولید کنندگان واقعی به مصرف کنندگان این کالا نیز زیانهای هنگفتی وارد می نماید در دستور کار واحد مبارزه با کالاهای تقلبی قرار گرفت.  

او افزود: این اقدام پیرو اقدامات برخورد با تولید وعرضه کنندگان کالاهای تقلبی پس از اقدامات مناسبی که در حوزه برخورد با نمکهای تقلبی، زعفران تقلبی، گوشتهای تقلبی، نبات و آبنبات تقلبی، تنقلات وخوراکیهای تقلبی و.... صورت گرفته است.

باخرد تصریح کرد: در این راستا طی روزهای اخیر با مشارکت انجمن تولید کنندگان لوله های pvc و بازرسان موفق به کشف سه انبار نگهداری وعرضه لوله های تقلبی طبق نتیجه قطعی آزمایشگاه به ارزش بالغ بر پانصد میلیون ریال شدیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه لوله های مکشوفه مربوط به واحدهای خارج استان است، افزود: پرونده در حال تکمیل است و بزودی جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی استان منعکس خواهد شد.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.