معاون بین‌الملل دانشگاه تهران از همکاری این دانشگاه با دانشگاه سوئد در زمینه آلودگی هوا در ایران خبر داد.

محمدباقر قهرمانی معاون بین الملل دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این نشست برگزاری دوره‌های مشترک و اجرای دوره‌های تحقیقاتی مشترک بین دانشگاه‌های تهران و سوئد بررسی شد.

وی با اشاره به بیش از 10 سال همکاری با دانشگاه تهران در قالب برنامه‌های مختلف ادامه داد: تجربه ما با اساتید و دانشجویان این دانشگاه به ما این اطمینان را داده است که اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه سوئد، از نظر کیفیت دارای سطح بسیار بالایی هستند و از آنجا که برای دانشگاه تهران کیفیت بسیار اهمیت دارد و این دانشگاه فقط با دانشگاه‌های با کیفیت عالی همکاری می‌کند، پتانسیل زیادی برای همکاری با این دانشگاه وجود دارد.

معاون بین الملل دانشگاه تهران تصریح کرد: در این نشست مباحث مختلفی مانند آب، محیط زیست و آلودگی هوا در ایران نیز بررسی شد.

قهرمانی افزود: در زمینه مسایل زیست محیطی نیاز است تا ترکیبی از تمام رشته‌ها اعم از اقتصاد، محیط زیست، مهندسی، جغرافیا و غیره با یکدیگر همکاری کنند تا بتوان به نتیجه مورد نظر دست پیدا کرد.

معاون بین الملل دانشگاه تهران یادآور شد:دانشگاه تهران آمادگی همکاری در زمینه های مختلف را با این دانشگاه دارد و می‌توانیم در این زمینه ها از تجارب دانشگاه سوئد استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.