27گوسفند یک دامدار در روستای معمولان از توابع شهرستان پلدختر توسط گرگ ها دریده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ این دامدار روستایی اظهار داشت: وقتی گله ام را برای چرا از روستای بن تومان سه ، بخش معمولان محل زندگیم به ارتفاعات لاهور برده بودم با حمله ناگهانی 4 قلاده گرگ گرسنه و درنده مواجه شدم .
  
الف – شاکرمی افزود: در حمله گرگ ها به گله ام چون به همراه خود هیچ وسیله دفاعی نداشتم تنها با فریادهای بلند و سرو صدای زیاد تلاش کردم تا گرگ ها را از گله دور کنم اما نتوانستم مانع شوم و در این حمله 24 راس از گوسفندانم تلف و 3 راس آن به وسیله گرگ ها زخمی شدند . 

وی گفت: با توجه به مطالبی که از طریق رسانه های جمعی به ویژه مطبوعات در رابطه با حفاظت از محیط زیست و حیات وحش شنیده بودم چنانچه اسلحه ای هم در دست داشتم از آن برای کشتن گرگ ها استفاده نمی کردم . 

وی افزود: برای خریداری این گله مبلغ 80 میلیون ریال تسهیلات بانکی از کمیته امداد معمولان دریافت و تعداد 35 راس گوسفند خریداری کردم که تا کنون موفق به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال آن شدم . 

این دامدار معمولانی گفت: اکنون با وجود وضعیت پیش آمده و دو فرزند پسر بیکار از کمیته امداد و محیط زیست شهرستان پلدختر درخواست کمک دارم . 

عباس محمودی بخشدار معمولان خبر حمله گرگ ها به گله این دامدار را تایید کرد . 

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.